سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پذیرش ۲۵۰ دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی

رییس دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی گفت:سهمیه خراسان شمالی برای سال تحصیلی ۱۴۰۴- ۱۴۰۳ جذب ۲۵۰ دانشجو معلم این مرکز آموزش عالی است.

سیدجلال لنگری در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما افزود: از این تعداد ۱۷۸ نفر خانم و ۷۲ نفر آقا هستند که در ۲ پردیس جداگانه پذیرفته خواهند شد.
وی گفت: آموزش و پرورش با توجه به تعداد نیرو‌های بازنشسته و احصای نیرو‌های مورد نیاز در مدارس تقاضای جذب نیرو می‌کند که طبق ماده ۲۸ قانون از دانش آموختگان سایر دانشگاه‌ها نیروی جدید جذب خواهد شد.
رییس دانشگاه فرهنگیان استان اضافه کرد: این نیرو‌ها ۲ ترم در دانشگاه فرهنگیان در رشته‌های درخواستی آموزش و پرورش، آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند تا وارد حرفه معلمی شوند.
لنگری بابیان اینکه در صورت گسترش فضای آموزشی دانشجو معلمان بیشتری جذب این مرکز می‌شوند، گفت: پارسال ۹۰۰ دانشجو معلم در این دانشگاه مشغول به تحصیل شدند.
وی در ادامه از فارغ و التحصیل ۱۴۴ دانشجو معلم خبرداد و گفت: این دانش آموختگان در سال تحصلی جدید جذب آموزش و پرورش می‌شوند.
در دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی بیش از ۲ هزار دانشجو معلم در هفت رشته تحصیلی در دو پردیس خواهران و برادران تحصیل می‌کنند.

برچسب ها: فرهنگیان ، جذب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.