سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۶۲ درصد اعتبار طرح‌های نیمه تمام آذربایجان‌غربی تامین شد

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌غربی گفت: ۶۲.۵ درصد اعتبار مورد نیاز برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان در اجرای طرح نشاندارکردن مالیات ها با مشارکت مؤدیان مالیاتی تامین شد.

جعفر پورمختار مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌غربی گفت: از کل اعتبار ۴ هزار و ۴۶۰ میلیارد ریالی مورد نیاز برای اتمام طرح‌های نیمه‌تمام، ۲ هزار و ۸۷۰ میلیارد ریال توسط مؤدیان مالیاتی تامین اعتبار شده است.

وی افزود: طرح‌های معرفی شده در حوزه بهداشت و درمان بیشترین مشارکت مؤدیان مالیاتی را به خود اختصاص داده است و کل طرح‌های این حوزه به طور کامل تامین اعتبار شده است.

پورمختار به اجرای طرح نشاندارکردن مالیات‌ها در چهارچوب تکمیل فرم‌های تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات‌های مستقیم در مرداد ماه سال ۱۴۰۳ اشاره کرد و افزود: امسال در استان ۴۳ طرح نیمه تمام توسط سازمان برنامه و بودجه کشور انتخاب و معرفی شد تا مؤدیان با انتخاب خود تعیین کنند مالیات پرداختیشان صرف تکمیل کدام پروژه شود.

وی به مشارکت ۱۶ هزار و ۹۰۷ نفر مؤدی در طرح نشاندار کردن مالیات ها» اشاره کرد و گفت: طرح‌های حوزه بهداشت و درمان از جمله احداث بیمارستان، مراکز بهداشتی، پایگاه سلامت، اورژانس با استقبال ۴ هزار و ۷۱ مؤدی، تعداد بیشترین مشارکت کننده در تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان را به خود اختصاص داده است.

پورمختار اضافه کرد: طرح‌های حوزه آموزش و پرورش با ۲ هزار و ۷۵۱ نفر و حوزه ورزش و تفریحات با ۲ هزارو ۷۳۱ نفر مؤدی، در رتبه‌های دوم و سوم مشارکت مؤدیان در تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان قرار دارند.

وی یادآور شد: طرح‌های حوزه‌های بهداشت ودرمان، توسعه خدمات شهری، روستایی، عشایری و حوزه امداد و نجات به طور کامل تامین اعتبار شده است.

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌غربی در خصوص مدت زمان اتمام و بهره برداری پروژه‌های «نشاندار کردن مالیات ها» نیز گفت: این طرح‌ها قرار است تا پایان سال ۱۴۰۳ تکمیل و به بهره‌برداری برسند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.