سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استخدام ۹۰ بهورز در کردستان

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از آغاز مصاحبه ۲۲۶ نفر از پذیرفته‌شدگان آزمون بهورزی این دانشگاه از امروز خبر داد و گفت: ۹۰ نفر از این تعداد جذب و استخدام می‌شوند.

 دکتر فرزام بیدارپور اظهار کرد: در این آزمون ۶۴۰ نفر شرکت کردند که ۲۲۶ نفر (حدود ۲ یا سه برابر ظرفیت) به مصاحبه تخصصی و عمومی دعوت شدند.

به گفته وی از این تعداد شرکت کننده ۱۹۵ نفر دیپلم همه رشته‌ها و ۳۱ نفر کارشناسی رشته‌های پرستاری، مامایی و بهداشت عمومی هستند که مصاحبه این افراد در ۲ بخش مصاحبه عمومی و تخصصی از امروز به مدت ۱۱ روز با ارزیابی دقیق داوطلبان ادامه دارد.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان ادامه داد: در این مصاحبه داوطلبان در حیطه‌های مصاحبه شناختی، شخصیتی، اطلاعات بهداشتی، اطلاعات شغل بهورزی و فن بیان توسط کارشناسان و ارزیاب‌های مجرب دانشگاه علوم پزشکی در شرایط کاملا استاندارد، سنجیده می‌شوند.

دکتر بیدارپور افزود: اعلام نتیجه نهایی مصاحبه بهورزی ۲ هفته بعد از اتمام مصاحبه از طریق معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان به پذیرفته شدگان اعلام می‌شود.

وی یادآور شد: ۹۰ نفر از شرکت کنندگان این آزمون بهورزی بعد از کسب حدنصاب نمره مصاحبه و انجام مراحل گزینشی به عنوان استخدام پیمانی دانشگاه علوم پزشکی کردستان جذب خواهند شد.

برچسب ها: علوم پزشکی ، کردستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.