سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زرآباد در حوزه ارتباطات نیازمند توجه ویژه است

فرماندار زرآباد گفت: این شهرستان در حوزه ارتباطات نیازمند توجه ویژه از سوی مدیرعامل مخابرات سیستان و بلوچستان است.

کوروش محمدی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات مخابراتی این شهرستان در حضور مدیر عامل مخابرات سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: در سیل چهار ماه پیش به مدت چهار روز خطوط ارتباطی زرآباد قطع و خدمات رسانی با کندی صورت می‌گرفت.
وی تصریح کرد: متاسفانه پس از سیل نیز هر هفته شاهد قطعی مکرر خطوط ارتباطی در زرآباد بودیم و این موضوع باعث گلایه مندی مردم این شهرستان شده است.
وی با اشاره به کندی اینترنت در زرآباد ادامه داد: اگر خط پشتیبان از سوی هرمزگان برای این شهرستان تعریف شود دیگر هیچ وقت شاهد قطعی خطوط ارتباطی نخواهیم بود.
فرماندار زرآباد افزود: محلات ضلع جنوبی شهر زرآباد و بسیاری از روستا‌های بزرگ این شهرستان منجمله همت آباد، گرکان، شهردر و چند روستای دیگر نیازمند احداث سایت هستند.
محمدی خاطرنشان کرد: هر هفته شاهد قطعی فیبر نوری در نوار ساحلی شهرستان زرآباد هستیم که می‌طلبد، فیبرنوری آن زمینی شود تا دیگر شاهد هیچ قطعی نباشیم.
وی گفت: باتوجه به اینکه راه اندازی گمرک در زرآباد نیازمند فیبر نوری است می‌توان از طریق ارتباط رادیویی این مشکل را رفع کرد تا بزودی گمرک این شهرستان راه اندازی شود.
فرزاد رامین مدیرعامل مخابرات سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه گفت: از هیچ تلاشی برای ارتقای خطوط ارتباطی در شهرستان زرآباد دریغ نخواهیم کرد و پیگیر خطوط پشتیبانی از سوی هرمزگان و ارتقای سایت‌ها به فورجی و راه اندازی سایت‌های جدید در این شهرستان ساحلی هستیم.

برچسب ها: فرمانداری ، مخابرات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.