سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره ورزشی کارکنان زن مراکز تامینی و تربیتی سیستان و بلوچستان با معرفی نفرات برتر به کار خود خاتمه داد

در راستای اجرای برنامه‌های تقویم سالیانه فرهنگی و تربیتی سازمان زندان‌های کشور و با هدف ایجاد شور و نشاط در جمع کارکنان زن، جشنواره ورزشی کارکنان زن به مدت دو روز به میزبانی شهرستان زاهدان برگزار شد.

محمد حسین خسروی مدیرکل زندان‌های استان در مراسم اختتامیه جشنواره ورزشی کارکنان سازمان با اشاره به گمنامی شغل زندانبانی از صعوبت کار زندانبانان نیز سخن گفت و افزود: توجه به امر ورزش کارکنان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است .

وی ادامه داد:بانوان نقش بسزایی در ایجاد نشاط و طراوت در محیط خانواده و اجتماع دارند که نباید از آن لحظه‌ای غافل شد.

 نیکفرجام سرپرست گروه هماهنگی امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان، ضمن تشکر از مدیرکل و برگزار کنندگان جشنواره ورزشی کارکنان زن زندان‌های استان، از توجه به امر ورزش بانوان در محیط اداری قدردانی کرد و گفت:اهمیت دادن به ورزش کارکنان تاثیر بسزایی بر نتایج و تلاش نیرو‌های یک مجموعه دارد و بسیار حائز توجه می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: پویاشدن و فعال بودن مقوله ورزش در سطح ادارات در حال اجرا می‌باشد و منجر به حضور پررنگ بانوان در جامعه شده است.

وی ضمن تاکید بر توجه به ورزش بانوان و برگزاری مسابقات، افزود:اگر چنانچه خانم خانواده از حیث سلامت روح، روان و جسم بتواند در شرایط مناسب باشد یقینا اثر آن را در محیط نسبت به همسر و فرزند قابل لمس خواهد بود و در نتیجه یک خانواده شاداب و خوب را خواهید دید.

اجرای گروهی تیم دختران تکواندو کار، اهدا الواح قهرمانی و جوایز مسابقات به ورزشکاران برتر در هر رشته از دیگر برنامه‌های مراسم اختتامیه بود.

 این دوره از مسابقات با حضور ۴۵ ورزشکار در شش رشته فوتبال دستی، تنیس روی میز، دو ۱۰۰ متر، طناب کشی، بازی‌های فکری و دارت برگزار شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.