سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۸۰ میلیارد اعتبار برای تکمیل شبکه‌های آبیاری

 معاون دفتر توسعه شبکه‌های آبیاری و زهکشی وزارت جهادکشاورزی گفت: ۸۰ میلیارد ریال اعتبار به‌منظور تکمیل شبکه‌های آبیاری چهارمحال و بختیاری اختصاص پیدا یافت.

 جبار عزیزبیگی اظهارکرد: چهارمحال و بختیاری پتانسیل بالا در خاک و آب و زیرساخت‌های بخش کشاورزی دارد از طرفی نیر‌های متخصص و مجرب و جوان در مجموعه مدیریت آب و خاک استان به این قابلیت‌ها افزوده است.

وی با قدردانی از مسئولان چهارمحال و بختیاری برای تزریق اعتبارات استانی به بخش آب و خاک افزود: این اعتبارات در تسریع روند اجرایی طرح‌های آب و خاک استان محسوس است.

عزیزبیگی به پتانسیل‌های بالقوه این استان در بخش آب و خاک به ۲۵۱ هزار هکتار زمین کشاورزی مرغوب و ظرفیت منابع آبی با ۱۲۲ هزار هکتار زمین آبی اشاره و تصریح کرد: افزون‌بر ۷۰ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی استان به سامانه‌های نوین آبیاری و شبکه‌های آبیاری مجهز شده است.

وی یادآور شد: در بخش انتقال آب به زمین‌های کشاورزی، ترمیم، مرمت و احداث کانال‌های آبیاری و احداث جاده‌های بین‌مزارع فعالیت‌های خوبی در چهارمحال و بختیاری انجام شده است، اما وضعیت همچنان مطلوب نیست و تکمیل این زیرساخت‌ها به تلاش بیشتری نیاز دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.