سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از مادران و همسران ورزشکاران پارالمپیکی 

مراسم تجلیل از مادران و همسران ورزشکاران اعزامی به بازی‌های پارالمپیک با حضور وزیر ورزش برگزار شد.

به فاصله سه روز مانده تا اعزام کاروان فرزندان ایران به بازی‌های پارالمپیک، مراسم تجلیل ار مادران و همسران ورزشکاران این کاروان برگزار شد.

این مراسم امروز در هتل المپیک و با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش، شروین اسبقیان و مریم کاظمی پور معاونان وزیر ورزش، غفور کارگری رییس کمیته ملی پارالمپیک، محمد پولادگر نایب رییس کمیته و سرپرست کاروان ایران در بازی‌های پاریس، مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال اعضای کاروان ایران و خانواده‌های سلن برگزار شد.

وزارت ورزش در آستانه اعزام کاروان ایران به بازی‌های پارالمپیک، پاداش ویژه‌ای به اعضای کادر فنی و ورزشکاران این کاروان و خانواده‌های شان پرداخت کرد.

از سوی وزارت ورزش به منظور تقدیر از ورزشکاران پارالمپیکی، مربیان و خانواده‌های آنها مراسمی برگزار شد تا با پرداخت پاداش از آنها تجلیل شود. 

پاداش کاروان فرزندان ایران به این شرح است:

ورزشکاران پارالمپیکی: ۱۰۰ میلیون تومان

سرمربیان: ۳۰ میلیون تومان

مربیان: ۱۵ میلیون تومان

مادران ورزشکاران پارالمپیکی: ۱۰ میلیون. تومان

همسران ورزشکاران پارالمپیکی: ۱۰ میلیون تومان

کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان در نشست صمیمی با ورزشکاران پارالمپیکی گفت:خوشحالیم که در خدمت شما هستیم و هر آن چیزی که برای کاروان المپیک صورت گرفت، برای کاروان پارالمپیک در نظر گرفته شده است و خواستیم تا این هم‌سان‌سازی انجام شود.

وی افزود: شما در آستانه یکی از سفر‌های مهم زندگی‌تان هستید و نماینده ورزش کشورمان در بازی‌های پارالمپیک خواهید بود و امیدوارم دست‌پر از این آوردگاه برگردید.

در بازی‌های المپیک ورزشکاران با افتخارآفرینی‌های خود باعث خوشحالی مردم شدند و این انتظار را داریم که ورزشکاران پارالمپیکی هم خوب بدرخشند و مردم را خوشحال کنند.

غفور کارگری، رئیس کمیته ملی پارالمپیک در این نشست صمیمانه گفت:صمیمیت و همدلی در کاروان موج می‌زند و یکی از ویژگی‌های کاروان، این است که روی هدف متمرکز شده است تا نتیجه مورد نظر به دست آید.

وی افزود: شاهد یک اتفاق بسیار زیبا و ارزشمند هستیم و مادران و همسران ورزشکار در این مراسم حضور دارند تا روحیه آنها افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: یک میلیارد تومان پاداش، غیر از پاداش‌های تعیین شده برای ورزشکاران در نظر گرفتیم و امیدواری من به کسب یک مقام خوب بیشتر شده است، چون امام رضا (ع) به ورزشکاران توجه می‌کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.