سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فروش بلیت قطار مسافری فوق العاده اربعین از ایستگاه های راه آهن کرمان و زرند

متقاضیان شرکت در پیاده روی اربعین می توانند با حضور در دفاتر مسافرتی و ایستگاه راه آهن زرند تا ساعت ۲۱ امشب و همچنین فردا از طریق مراکز مجاز فروش بلیت نسبت به تهیه بلیت قطار خرمشهر اقدام کنند.

سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند گفت: فروش بلیت قطار مسافری فوق العاده اربعین حسینی (ع) از ایستگاه راه آهن کرمان به مقصد خرمشهر و بالعکس آغاز و زائرین استان کرمان که در سامانه سماح برای پیاده روی اربعین تقاضای سفر با قطار را داشته اند و همچنین سایر متقاضیان نیز می‌تواند از امروز یکشنبه ۲۸مرداد ماه با مراجعه به دفتر فروش بلیت مستقر در ایستگاه راه آهن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی کرمان و ایستگاه راه آهن شهید حسن زاده شهرستان زرند تا ساعت ۲۱ امشب و همچنین فردا از طریق مراکز مجاز فروش بلیت نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند. 

وی افزود: با توجه به درخواست زرندی‌ها برای استفاده از این فرصت، خواستار اضافه شدن سهمیه زرند شدیم که خوشبختانه ١۵٠ نفر به سهمیه قبلی اضافه شد و متقاضیان شرکت در پیاده روی اربعین تا ساعت ۲۱ امشب با حضور در دفاتر مسافرتی و ایستگاه راه آهن زرند نسبت به تهیه بلیط اقدام کنند.

حسینی نژاد تصریح کرد: این قطار با ظرفیت ۵۲۰ نفر و با سازمان چهار و شش تخته امروز دوشنبه ۲۹مرداد ماه ساعت ٢٢:٣٠ دقیقه زرند را به مقصد خرمشهر ترک و دوشنبه ۵ شهریور ماه از خرمشهر به سمت زرند حرکت می‌کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.