سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولین نمایشگاه کسب‌وکار‌های خلاق قم برگزار می‌شود

نخستین نمایشگاه کسب‌وکار‌های خلاق فناوری‌های فرهنگی و نرم استان قم در سالن نمایشگاهی مجتمع امام خمینی (ره)، جنب گلزار شهدای علی ابن جعفر (ع) قم برگزار می‌شود.

 نمایشگاه کسب‌وکار‌های خلاق به مساحت هزار و ۶۰۰ مترمربع با حدود ۱۰۰ غرفه در شهریورماه امسال  و باهدف ارائه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کسب‌وکار‌های خلاق استان قم در پنج بخش «معماری و گردشگری، صنایع‌دستی و هنری»، «رسانه، محصولات دیجیتال و بازی‌های رایانه‌ای»، «لوازم‌التحریر، اسباب‌بازی و محصولات فرهنگی»، «هوش مصنوعی، آموزش و مهارت» و «مواد غذایی، پوشاک، مُد و طراحی لباس» برگزار می‌شود.

در بخش صنایع‌دستی و هنری رشته‌های نقاشی، عکاسی، تذهیب، خوشنویسی، پوستر، ارتباط تصویری (گرافیک)، هنر‌های نمایشی و …، در بخش صنایع و میراث‌فرهنگی رشته‌های جواهرات و اقلام تزیین، مشبک، مُعرق، منبت، معماری، کاشی‌کاری، قالی‌بافی، میناکاری، خاتم‌کاری، مراسم، جشنواره‌ها و … در نظر گرفته شده است. 

همچنین در بخش فناوری‌های نرم، فرهنگی و صنایع رسانه‌ای نیز رشته‌های مستند، کلیپ و فیلم کوتاه، تبلیغات و رپرتاژ آگهی، پویانمایی (انیمیشن)، موشن‌گرافی، اینفوگرافی، سکو‌های (پلتفرم‌های) فرهنگی، فناوری‌های آموزش فرهنگ، داستان و شعر، رادیو و پادپخش (پادکست) فضای مجازی، محصولات دیجیتال، بازی‌های موبایلی و رایانه‌ای و … و در بخش آفرینش‌ها و خدمات خلاق نیز رشته‌های کتاب و انتشارات، نوآوری‌های اجتماعی، گردشگری فرهنگی و گردشگری بومی، عروسک‌سازی، اسباب‌بازی، طراحی، چرم، لباس و پوشش، نوشت‌افزار (لوازم‌التحریر)، ایده‌های تحول‌آفرین و خلاق فرهنگی و … دیده شده است.

علاقه‌مندان برای شرکت در نمایشگاه مذکور، می‌توانند در پیام‌رسان ایتا با شماره‌تلفن ۰۹۳۶۴۵۱۱۵۶۰ هماهنگ و برای پیش ثبت‌نام غرفه به نشانی اینترنتی https://survey.porsline.ir/s/JpZGgY۴c مراجعه کنند. نشانی کانال این نمایشگاه در فضای مجازی https://eitaa.com/kasbokar_۱۴۰۳ است. 

این نمایشگاه توسط مؤسسه ماهر با همکاری و حمایت اداره کل امور زنان و خانواده استانداری قم، اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، سازمان بسیج سازندگی، بنیاد نخبگان استان قم، جهاد دانشگاهی واحد استان قم، پارک علم و فناوری استان قم، دانشگاه قم، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم، سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان قم برگزار می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.