سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بعد از فسخ قرارداد با تیم آدنادمیر اسپور ترکیه؛

میلاد محمدی در یک قدمی پیوستن به پرسپولیس

بازیکن ملی پوش کشورمان با فسخ قراردادش با تیم آدنادمیر اسپور ترکیه در آستانه پیوستن به تیم پرسپولیس قرار دارد.

باشگاه پرسپولیس بعد از جدایی عبدالکریم حسن مدافع قطری خود به دنبال جذب یک مدافع چپ بود تا جایگزین مدافع قطری کند و میلاد محمدی بازیکن ملی پوش هم یکی از گزینه‌های مدنظر سرخپوشان برای این پست بود، اما محمدی  با آدنادمیر اسپور ترکیه قرارداد داشته و مبلغ تعیین شده برای رضایتنامه این بازیکن زیاد بود. پیوستن میلاد به پرسپولیس منتفی شد و مدیران این باشگاه به سراغ گزینه‌های خارجی رفتند.

بعد از اینکه باشگاه پرسپولیس در جذب مدافع چپ خارجی ناکام ماند، شنیده می‌شود که این باشگاه دوباره به سراغ میلاد محمدی رفت و مذاکراتی با این بازیکن انجام داد تا این بازیکن جایگزین عبدالکریم حسن در دفاع چپ شود.  

اکنون هم یکی از رسانه‌های ترکیه‌ای اعلام کرده که باشگاه آدانا دمیر اسپور قرارداد میلاد محمدی را فسخ کرده و  او بازیکن آزاد محسوب می‌شود و این بازیکن بدون مشکلی می‌تواند به پرسپولیس بپیوندد و پیراهن سرخپوشان را برتن کند.  

میلاد محمدی  مدافع  ملی پوش ۳۰ ساله  در طی این مدت برای تیم آدانا دمیر اسپور ترکیه  ۲۰ بازی انجام داد و در این فصل هم در ۲ بازی نخست فصل برای تیمش به میدان رفت. در نهایت  این بازیکن  برای جدایی از این تیم به توافق رسیده و حالا می‌تواند به صورت آزاد تیم جدیدش را انتخاب کند.  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.