سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام کشتی گیر و مربی اردبیلی به مسابقات جهانی

رئیس هیات کشتی استان اردبیل از اعزام کشتی گیر و مربی اردبیلی به مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان در کشور اردن خبر داد.

قدرت حاج نوری گفت: رقابت‌های جهانی کشتی فرنگی نوجوانان روز‌های ۲۹ تا ۳۱ مردادماه در شهر امان کشور اردن برگزار می‌شود.

او اظهار کرد: دانیال ایزدی به عنوان کشتی گیر و محمد محمدعلی پور به عنوان مربی از استان اردبیل به همراه دیگر اعضای تیم ملی کشورمان به این مسابقات اعزام شدند.

رئیس هیات کشتی استان اردبیل بیان کرد: دانیال ایزدی کشتی گیر اردبیلی به عنوان نماینده کشورمان در این مسابقات، روز سه شنبه ۳۰ مرداد ماه به روی تشک رفته و با حریفان خود به رقابت خواهد پرداخت.

حاج نوری اضافه کرد: دانیال ایزدی کشتی گیر اردبیلی پیش از این بعد از گذشت از فیلتر‌های مختلف انتخابی با نظر نهایی کادر فنی به عنوان کشتی گیر وزن ۹۲ کیلو گرم برای رقابت‌های آسیایی انتخاب و موفق به کسب مدال طلا در این رقابت‌ها شده بود.

او ادامه داد: این کشتی گیر اردبیلی برای حضور در رقابت‌های جهانی، دوباره با حریف مازندرانی رو در رو شد و در مسابقه انتخابی با کسب پیروزی در مقابل کشتی گیر مازندرانی به عضویت تیم ملی کشورمان برای اعزام به مسابقات قهرمانی جهان درآمد.

رئیس هیات کشتی استان اردبیل در خصوص حضور محمد محمدعلی پور به عنوان مربی از استان اردبیل در مسابقات جهانی اردون گفت: با اینکه حضور مربی شخصی کشتی گیر در مسابقات بسیار تاثیر گذار و ضروری است، اما امکان حضور مربیان تک تک کشتی گیران امری غیرممکن است.

حاج نوری با تقدیر از زحمات خستگی ناپذیر و بی شائبه دبیر هیات کشتی استان اردبیل، افزود: با پیگری‌های مصرانه حسینعلی نجف زاده دبیر هیات کشتی استان زمینه حضور مربی شخصی کشتی گیر اردبیلی در این مسابقات فراهم شد.

او اظهار کرد: امیدواریم تمامی اعضای تیم ملی به ویژه دانیال ایزدی کشتی گیر اردبیلی بتوانند در مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان جهان که در سطح بالایی برگزار می‌شود، کشتی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشته و پرچم پرافتخار کشورمان را به اهتزاز در بیاورند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.