سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار حسینی:

تردد زائران از مسیرهای شش‌گانه منتهی به گذرگاه های اربعین افزایش یافت

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا گفت: تردد زائران از مسیرهای شش‌گانه منتهی به گذرگاه های اربعین ۲۲ درصد افزایش را نشان می دهد.

 سردار تیمور حسینی دوشنبه در جریان بازدید از محور ارتباطی اهواز به خرمشهر اظهار کرد: از آغاز شروع حرکت زائران اربعین حسینی تاکنون ۵۰ا میلیون تردد در محورهای مواصلاتی منتهی به مرزهای شش‌گانه اربعین ثبت شده است.

وی افزود: تاکنون مشکلی در مسیرهای منتهی به گذرگاه‌های اربعین گزارش نشده است و زیر ساخت‌های حمل و نقل به میزان کفایت در اختیار زائران اربعین قرار دارد.

حسینی گفت: بر اساس پایش انجام شده در حدود ۸۰ درصد ترددها زائران اربعین با وسیله نقلیه شخصی انجام شده است و تاکنون مشکلی در خصوص عبور و مرور روان در جاده‌های مواصلاتی زائران وجود ندارد.

وی افزود: زائران از عجله و شتاب در تردد بخصوص در هنگام بازگشت از زیارت اربعین دوری کنند و رانندگان حتما استراحت کافی در مسیر داشته باشند در هر ۲ ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت کنند تا حوادث احتمالی به حداقل ممکن کاهش یابد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرجا با اشاره به افزایش تردد زائران اربعین از مسیر اهواز به خرمشهر بیان کرد: این مسیر یکی از محورهای پرتردد در اربعین و کشور است که کیفیت آن در طول سالیان گذشته به میزان افزایش درصد کاربری ارتقاء نیافته است.

وی افزود:بیش از ۹۵ درصد تصادفات این جاده تصادف رخ به رخ به دلیل انحراف به چپ است و در حال حاضر ۳۵ کیلومتر از این جاده تعریض شده است و انتظار ما از وزیر راه و شهرسازی و نیز و دولت چهاردهم این است که تعیین تکلیف محور خرمشهر به اهواز را در دستور جدی کار خود قرار دهد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.