سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشکل تامین آب شهرستان هرسین رفع شد

مدیر امور آب و فاضلاب هرسین از رفع چهار فقره شکستگی در خط پمپاژ و شبکه توزیع آب در این شهرستان خبر داد و گفت: آب مشترکان شهر هرسین اکنون وصل است و مشکلی در تامین آب شهروندان این شهر وجود ندارد.

علی‌حسین منصوری‌جلیلیان مدیر امور آب و فاضلاب هرسین ضمن قدردانی از تلاش شبانه‌روزی گروه حوادث و اتفاقات بخش شهری و روستایی امور آبفای هرسین در رفع حوادث این شهرستان اظهار کرد: در پی گزارش مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲، مبنی بر نشتی آب در خط پمپاژ سایز ۱۲۵ پلی‌اتیلن مجتمع "مارانتو"، اکیپ حوادث روستایی این امور بلافاصله به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: پس از بررسی‌های کارشناسی و هماهنگی‌های لازم با ادارات گاز، مخابرات و برق در خصوص وجود تأسیسات زیرزمینی در محل حادثه، مجوز حفاری جهت انجام تعمیرات اخذ شد.

مدیر امور آبفا هرسین اضافه کرد: این حادثه در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون قطعی آب، توسط اکیپ حوادث روستایی شهرستان هرسین مرتفع شد.

منصوری در ادامه به تعمیر شبکه توزیع آب سایز ۱۰۰ میلی‌متر آزبست محله "ورمله" شهر هرسین نیز اشاره کرد و گفت: اصلاح و ترمیم این شبکه توزیع نیز در پی گزارش مردمی و اخذ مجوز حفاری جهت تعمیرات و همچنین هماهنگی‌های لازم با ادارات (گاز، مخابرات و برق) در خصوص وجود تأسیسات زیرزمینی در محل حادثه، صورت پذیرفت.

وی خاطرنشان کرد: جهت کاهش هدررفت آب حین اجرای عملیات، آب محله ورمله به مدت ۲ ساعت قطع و تعمیرات در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شد.

مدیر امور آبفای شهرستان هرسین اشاره‌ای هم به اصلاح و ترمیم شبکه توزیع آب سایز ۳۱۵ میلی‌متر پلی‌اتیلن شهر هرسین داشت و گفت: پس از اطلاع از نشتی آب در خط توزیع شهر هرسین، گروه حوادث آب این امور بلافاصله به محل حادثه اعزام شد و پس از اخذ مجوز حفاری جهت تعمیرات و هماهنگی با ادارات ذی ربط درخصوص وجود تأسیسات زیرزمینی در محل حادثه، شکستگی مذکور بدون قطعی آب ترمیم شد.

منصوری در بخش دیگری از سخنانش به اصلاح شبکه توزیع آب سایز ۱۵۰ میلی متر آزبست خیابان واحدی هرسین هم اشاره و تصریح کرد: پس از اطلاع مرکز ۱۲۲ مبنی بر نشتی آب در خیابان مذکور، اقدامات لازم جهت انجام تعمیرات صورت گرفت و با قطع زون پست به مدت یک ساعت به دلیل کاهش هدررفت آب، رفع شکستگی انجام و آب محله مجدداً پایدار شد.

مدیر امور آبفای شهرستان هرسین در پایان ضمن تشکر از صبر و شکیبایی و همکاری مردم فهیم این شهرستان در زمان انجام تعمیرات، از مشترکین درخواست کرد؛ در صورت مشاهده هرگونه حوادث در حوزه آب و فاضلاب، مراتب را به سامانه ۱۲۲ اطلاع دهند.

برچسب ها: تامین آب ، توزیع آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.