سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده موافق وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی:

خانم صادق اگر آقای صادق هم بود به او رأی میدادم/ او مستحکم در راه مبارزه با فساد گام خواهد برداشت

محمدبیگی گفت: خانم صادق اگر آقای صادق هم بودند به دلیل شایستگی به ایشان رای می‌دادم.

فاطمه محمدبیگی موافق برنامه‌های وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی اظهار کرد: مدیریت نه زنانه است و نه مردانه و از نظر اسلام هیچ محدودیتی برای تصدی مدیریت وجود ندارد و حضرت خدیجه در اقتصاد و حضرت فاطمه در سیاست و حضرت زینب به عنوان سفیر امام زمان خویش تا دنیا دنیا بی مثال هستند و سخت‌ترین روز‌ها را مدیریت کردند. 

وی افزود: خانم صادق به عنوان کسی که با ۸ وزیر کار کرده است با بسیاری از زیر مجموعه‌های وزارت راه و شهرسازی ارتباط کاری داشته است و این وزارتخانه را مانند خانه خود کامل می‌شناسد و بر آن اشراف دارد و امروز این شما نمایندگان هستید که باید کمک کنید تا ایشان در خانه خود صدارت کند. 

محمدبیگی بیان کرد: او پس لرزه‌های وزارت راه و شهرسازی را بار‌ها و بار‌ها حس کرده است و می‌تواند با بازتعریف فرآیند‌های ناکارآمد زیر مجموعه‌های وزارت راه و شهرسازی را تقویت کند.

او ادامه داد: خانم صادق در طول سوابق کاری خود ثابت کرده است که یک تنظیم گر قوی است و می‌تواند ظرفیت‌ها را با یکدیگر به سوی هدف ببرد. ایشان ۸۵۰ طرح توسعه را به تصویب شورای عالی معماری و شهرسازی رساند و چطور می‌تواند مخالف توسعه معماری شهرسازی باشد؟ ایشان به عنوان دختر شهید از بن دندان به نظام جمهوری اسلامی ایران معتقد است و این دختر شهید بودن او را فولادین و مستحکم در راه مبارزه با فساد می‌کند. 

وی بیان کرد: خانم صادق اگر آقای صادق هم بودند به دلیل شایستگی به ایشان رای می‌دادم. مشکل جوانی جمعیت امروز مشکل عدیده ما است و او متعهد شده که ۳۰۰ هزار واحد مسکن مورد نیاز را تامین کندو منطبق بر برنامه‌های هفتم توسعه قدم بردارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.