سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رکورد خرید گندم در استان کرمانشاه طی ۲۰ سال اخیر شکسته شد

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه میزان خرید گندم از مرز ۸۰۰ تن فراتر رفته است گفت: این حجم از خرید گندم در این استان در بیش از ۲۰ سال گذشته کم سابقه بوده است.

علی چاله‌چاله رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای فصل خرید تضمینی گندم تاکنون در استان بیش از ۸۱۷ هزار تن از این محصول از کشاورزان خریداری شده است.

وی با بیان اینکه خرید گندم همچنان در استان ادامه دارد افزود: با خرید این میزان گندم توسط مراکز خرید در استان کرمانشاه رکورد خرید گندم در استان کرمانشاه طی ۲۰ سال گذشته شکسته شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: رکورد سنواتی تولید گندم مربوط به سال زراعی گذشته با ۸۰۶ هزار تن بود، اما طی سال زراعی جاری تاکنون بیش از ۸۱۷ هزار تن گندم در استان کرمانشاه خریداری شده است.

وی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود خرید گندم در استان به ۸۳۰ هزار تن نیز برسد از تلاش‌های همه کشاورزان و کارشناسان مراکز جهاد کشاورزی در خصوص شکسته شدن رکورد خرید گندم در استان قدردانی کرد.

چاله‌چاله، افزود: با توجه به اینکه سطح زیر کشت تقریبا همانند سال زراعی گذشته بوده است این موفقیت قطعا با مدیریت اصولی مزارع، بازدید‌ها و نظارت‌های صورت گرفته و تامین به موقع نهاده‌های زراعی حاصل شده است.

وی پیش بینی کرد فرآیند خرید گندم توسط کمیسیون‌های خرید تا اواسط شهریور ماه ادامه داشته باشد.

چاله‌چاله، در خصوص پرداخت مطالبات گندم کاران نیز گفت: پرداخت مطالبات گندم کاران به صورت ملی صورت می‌گیرد، اما جهت تسریع در پرداخت‌ها در استان پیگیری‌های ویژه‌ای توسط استاندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی انجام شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.