سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملاقات مردمی و چهره به چهره فرماندار زرند با مردم

در راستای تداوم برنامه دیدار چهره به چهره مردم با مسئولان، ملاقات عمومی فرماندار شهرستان زرند با شهروندان برگزار شد.

در ادامه طرح دوشنبه‌های مردمی در شهرستان زرند، صبح امروز دوشنبه مورخ ۲۹ مرداد ماه ۱۴۰۳ شهروندان با حضور در فرمانداری شهرستان زرند با سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند و تنی چند از مسئولین اجرایی این شهرستان دیدار کردند و به بیان درخواست‌ها و مشکلات خود پرداختند.

در این دیدار صمیمی نماینده عالی دولت ضمن استماع سخنان مراجعین، به منظور بررسی و پیگیری بهتر مسائل و موارد مطرح شده، ضمن مشورت‌های کارشناسی، دستورات و راهکار‌های لازم و عملیاتی را به همکاران فرمانداری و سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی صادر کرد.

دیدار‌های چهره به چهره مردمی، تلاشی است برای حل مشکلات شهروندان و یکی از اولویت‌های کاری فرمانداری زرند به منظور مردمی سازی اقدامات، برقراری ارتباط مستقیم با شهروندان، محرومیت زدایی و انجام سریعتر مطالبات قانونی از جانب مدیران برای حل مشکلات مردم است.

دیدار‌های مردمی و ملاقات عمومی فرماندار شهرستان زرند با شهروندان، روز‌های دو شنبه هرهفته از ساعت ۷/۵ الی ۱۰ صبح در محل فرمانداری شهرستان برگزار می‌شود و شهروندان می‌توانند به منظور مطرح کردن درخواست‌های خود در ساعت مقرر با مراجعه به فرمانداری، مسائل و مشکلات خود را بیان کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.