سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طهماسبی در صحن علنی:

نصیرزاده ۴۰ سال سابقه میدانی دارد/ او پله پله مراحل موفقیت را طی کرده است

نماینده موافق وزیر پیشنهادی دفاع گفت: تجربه توأم با مطالعه و تحقیق و آموزش از خصوصیات امیر نصیرزاده است.

فرهاد طهماسبی نماینده موافق وزیر پیشنهادی دفاع در صحن علنی مجلس گفت: امیر سرتیپ نصیرزاده حدود ۴۰ سال سابقه برجسته میدانی و ستادی در حوزه‌های دفاعی دارد که به تدریج و پله به پله مراحل رشد مدیریتی را از خلبان هواپیمای شکاری تا فرماندهی نیرو‌های هوایی و جانشینی رئیس ستاد نیرو‌های مسلح طی کرده‌اند. 

وی افزود: تجربه توأم با مطالعه و تحقیق و آموزش از خصوصیات او است. همچنین توان تعاملی و هماهنگ سازی و نقش آفرینی وزارت دفاع بین دولت و نیرو‌های مسلح و داشتن برنامه جامع هماهنگ و هدفمند برای پشتیبانی از نیرو‌های مسلح و تقویت بنیه دفاعی و همچنین معیشت نیرو‌های مسلح که حائز اهمیت است از برنامه‌های ایشان است.

طهماسبی تاکید کرد: تقویت رویکرد سلامت محور با توسعه پوشش تعهدات بیمه‌ای با خدمات پیشگیرانه به کل جامعه هدف از ۲۰ درصد به ۸۰ درصد و توسعه نظام حمایتی از جامعه نیرو‌های مسلح از برنامه‌های ایشان است. 

وی گفت: هدفمند کردن برنامه‌های حمایتی و کمک‌های بلاعوض معیشتی و درمانی برای ایثارگران و رزمندگان و بیماران صعب العلاج نیرو‌های مسلح نیز جزء برنامه‌های امیر نصیرزاده است. ایشان بر توانمندسازی بازنشستگان نیز تاکید دارند. 

نماینده موافق وزیر دفاع بیان کرد: درخشش نیرو‌های مسلح در عرصه‌های مختلف قابل تقدیر است و آنها در حوادث و وقایع ناگوار از جمله سیل و زلزله با حضور به موقع نقش مثبت خود را در حمایت از مردم به غیر از موارد دفاعی نیز ایفا کردند و خاص عموم ملت است که آنها مورد حمایت قرار بگیرند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.