سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سلیمانی مخالف با وزیر پیشنهادی دفاع:

رای قاطع ما برای وزارت دفاع امیر نصیرزاده است

نمایند مجلس گفت: آقای نصیرزاده، بنده مخالف شما نیستم، اما چند نکته وجود دارد؛ چرا باید هنیه در تهران ترور شود. خواهان این هستیم که جوابشان داده شود.

یاسر سلیمانی در جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه چهاردهم، به عنوان مخالف امیرسرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده وزیر پیشنهادی دفاع اظهار کرد: من مخالف آقای نصیرزاده نیستم و افتخار می‌کنم که در کنار شما هم هستم اما لازم است که چند نکته را بیان کنم.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی که مخالف وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح است، گفت: چند نکته مهم وجود دارد که چرا شهید هنیه باید در تهران ترور شود و نقش مهمی که ما می‌توانیم خصوصا در حوزه فناوری‌های نوین داشته باشیم اهمیت دارد. هر زمانی که پاسخ محکمی به صهیونیست‌ها دادیم دادیم آن‌ها سر جای خود نشستند و ما باید جواب دندان شکنی به آن‌ها بدهیم.

وی افزود: آن‌ها اسلام را نشناختند و خون شهیدان است که اسلام ما را زنده نگه‌داشته است و خون فرماندهان جبهه مقاومت هم این جبهه را استوار‌تر کرده است و ذات صهیونیست‌ها بر اساس ترس است و اگر احساس خطر کنند فرار می‌کنند.

سلیمانی گفت: صهیونیست‌ها برای آلوده کردن دنیا همه کار می‌کنند و ما از این شهادت‌ها و خون‌ها هراسی نداریم، یادتان رفته شهید حاج قاسم چگونه به پیشگاه خداوند عظیم رفت. ما در چنین مکتبی بزرگ شدیم مثل حاج قاسم سربازان بزرگی با رهبری حضرت امام وجود دارد.

این نماینده مجلس گفت: برادر عزیز جناب نصیرزاده، یکی از مهمترین مسائلی که در کمیسیون خدمت شما گفتیم مسئله معیشت نیرو‌های مسلح است، ما باید سعی کنیم نیرو‌های خود را در وزارت دفاع حفظ کنیم و بد است که حق ماموریت یک نفر در لب مرز از فردی که در تهران حضور دارد کمتر باشد. 

او در پایان تاکید کرد:جناب وزیر از نکات شما در دفاع از جبهه مقاومت ممنون هستیم و رای ما با اقتدار و قاطع امیر نصیرزاده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.