سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولین نشست طرح ملی «نماد» در قم برگزار شد

اولین نشست طرح ملی «نماد» با حضور سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان و به ریاست مدیرکل آموزش و پرورش قم برگزار شد.

اولین نشست طرح ملی نماد یا نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان به منظور ارتقا سلامت و روان دانش‌آموزان در استان و با حضور مدیران کل دستگاه‌های ذیربط به منظور هم‌اندیشی و هماهنگی بیشتر برای اجرای این طرح صبح امروز ۲۹ مردادماه در اداره کل آموزش و پرورش استان قم برگزار شد.

طرح ملی نماد شامل غربالگری، آموزش، شناسایی و ارجاعات برون سازمانی است که در این جلسه ضمن تبیین مأموریت‌ها و وظایف تمامی سازمان‌های ذیربط مقرر شد جلسات در نواحی چهارگانه آموزش و پرورش و در سطح کارشناسی نیز برگزار شود.

همچنین در این نشست مقرر گردید با بهره‌مندی از ظرفیت معلمان جهادی و بازنشسته پویش کلاس‌های تقویتی و جبرانی تابستانی برای دانش آموزان پیگیری و اجرا شود.

ارسال گزارشات ائتلاف نماد از سوی دستگاه‌های عضو به صورت فصلی به دبیرخانه استانی آن، ارسال لیست مشخصات مدیریت مورد آموزش و پرورش به معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان و تبیین آیین نامه نماد برای مسئولین و کارشناسان آموزش و پرورش، مدیران و معلمان مدارس و نمایندگان دستگاه‌های عضو نماد از دیگر مصوبات این جلسه بود.

در این جلسه که مدیر عامل مجمع خیرین حامی بازماندگان تحصیل استان قم نیز حضور داشت در خصوص حمایت از کودکان بازمانده از تحصیل در استان نیز مطالب و نکاتی بیان شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.