سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت ۵ واحد مسکونی در دستور کار مجمع خیرین مردم نهاد شهرستان بابلسر

مجمع خیرین مردم نهاد شهرستان بابلسر ساخت ۵ واحد مسکونی را دستور کار امسال خود دارد.

محمد طلوعی رئیس کارگروه منطقه ۳ مجمع‌ خیرین محرومیت زدایی استان مازندران و رئیس مجمع‌ خیرین محرومیت‌ زدایی شهرستان بابلسر گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون، ساخت ۵ واحد مسکونی در دستور کار قرار گرفت که از این تعداد، ساخت یک واحد مسکن محرومان به اتمام رسید که بعد از ماه صفر با حضور مسئولان شهرستانی و استانی تحویل خانواده محترم نیازمند خواهد شد. 

او افزود: واحد مسکونی دیگر، با ۹۰ درصد پیشرفت در ساخت است که به زودی تکمیل و آماده تحویل می‌شود و واحد‌های دیگر مسکن محرومین با ۸۰، ۷۰ و ۶۰ درصد پیشرفت، در حال تکمیل مراحل باقیمانده می‌باشد.

طلوعی در ادامه گفت: امیدواریم که در ۶ ماه اول امسال، با پیش‌بینی اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان تجهیز و ساخت این واحد‌های مسکونی به اتمام برسد.

رئیس مجمع خیرین محرومیت‌زدایی شهرستان‌بابلسر در رابطه با موضوع اشتغال جوانان، افزود: این مجمع باتوجه به توافقات صورت گرفته با شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی، زمینه بکارگیری ۲۰۰ جوان علاقه‌مند و جویای کار در این مراکز تولیدی را فراهم کرده است که افراد تا ۳۰ سال سن می‌توانند جهت اشتغال به دفتر مجمع مراجعه کنند.

طلوعی گفت: بیش از ۹۰ درصد از جوانان جویای کار که از سوی مجمع‌خیرین محرومیت‌زدایی شهرستان‌بابلسر به واحد‌های صنعتی و شرکت‌های تولیدی معرفی شدند، پذیرش و مشغول به کار هستند.

او افزود: سالانه بیش از ۵۰ سرپرست خانوار در بحث اشتغال به این مراکز معرفی می‌شوند.

رئیس مجمع خیرین محرومیت‌زدایی شهرستان‌بابلسر در رابطه با اجرای برنامه‌های فرهنگی، گفت: مسابقه ۲۰ سوالی با همکاری نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه در کانال خبری و اطلاع‌رسانی مجمع‌خیرین محرومیت‌زدایی شهرستان بارگذاری خواهد شد و به قید قرعه و با هزینه مجمع، ۲ نفر از برندگان آن به مدت سه شب به مشهد مقدس سفر خواهند کرد.

طلوعی در ادامه با بیان اینکه این مجمع یک مجموعه مردم‌نهاد می‌باشد، افزود: همه هزینه‌های مجمع‌خیرین محرومیت‌زدایی از محل کمک‌های مردمی برای ساخت منازل محرومین، تهیه کمک جهیزیه، کمک هزینه تامین درمان بیماران صعب‌العلاج و... تامین می‌شود.

او گفت: مجمع‌خیرین محرومیت‌زدایی با ۱۲ ماموریت ذاتی، با توجه به شرایط موجود در جامعه در خصوص آنها تصمیم‌گیری می‌کند که در حال حاضر، اولویت و ماموریت این مجمع، ساخت منازل محرومین، اشتغال جوانان جویای‌کار، تامین کمک بسته‌های معیشتی، کمک خرید جهیزیه نوعروسان و کمک هزینه خرید دارو تا بستری بیماران در بیمارستان می‌باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.