سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

۱۳ هزار و ۵۰۰ مددجوی زنجان از خدمات مشاوره بهره مند شدند

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:۱۳ هزار و ۵۰۰ مددجوی استان از سال گذشته تاکنون از خدمات مشاوره در یک کلینیک تخصصی تحت پوشش این نهاد بهره مند شدند.

روح اله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: مشاوره فکری و فرهنگی یکی از تاثیرگذارترین شاخص‌ها برای ایجاد زمینه کار و تلاش در مددجویان است.

وی افزود: تقویت بنیان‌های فکری خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد با هدف تحکیم خانواده و توانمندسازی فکری و فرهنگی آنها از رویکردهای مهم این نهاد در حوزه فرهنگی محسوب می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در همین راستا، تقویت باورهای دینی و ایمانی خانواده‌های تحت حمایت یکی از شاخص‌های مهم در مسیر توانمندسازی جامعه هدف است و برنامه‌های مختلفی به ‌منظور ارتقای سطح فکری و فرهنگی مددجویان استان زنجان با نگاه پیشگیرانه اجرا می‌شود.

صالحی افزود: امسال از طریق مشاوران این نهاد جلسات فردی و گروهی اشتغال برای هفت هزار و ۳۰۷ مددجو برگزار شد.

وی با اشاره به راه اندازی کلینیک تخصصی مشاوره در استان،‌ افزود: با توجه به پیگیری‌هایی که از طریق مرکز صورت گرفت و اقداماتی که در سطح استان انجام شد کلینیک تخصصی مشاوره روانشناسی اقدامات خوبی را در حوزه مشاوره به مددجویان انجام داد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه از مهم‌ترین اهداف این کلینیک، شناسایی زمینه‌های آسیب‌پذیری جامعه هدف در بخش‌های مختلف است،‌ گفت: کلینیک تخصصی مشاوره‌ای رز در حال حاضر ۱۷ نفر روانشناس دارد که مشغول به فعالیت و ارائه خدمات به مددجویان هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.