سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام بیش از ۳۵۰ هزار نفر ساعت کار تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی

مدیرعامل نیروگاه شهیدرجایی قزوین از انجام بیش از ۳۵۰ هزار نفر ساعت کار تعمیراتی برای ایام اوج بار در این نیروگاه خبر داد.

ابوالفضل موتاب ها رئیس هیات مدیره و مدیرعامل نیروگاه شهیدرجایی گفت: با اتمام ۱۷ برنامه تعمیراتی در نیروگاه شهیدرجایی و بیش از ۳۵۰ هزار نفر ساعت کار تعمیراتی، با حداکثر توان تولید عملی خود به مواجهه روز‌های اوج مصرف برق پیک تابستان رفته و با حداکثر ظرفیت در حال تولید برق است.

وی عنوان کرد: با شروع فصل گرما و افزایش نیاز شبکه به تولید حداکثری، نیروگاه شهیدرجایی قزوین به عنوان یکی از مهم‌ترین نیروگاه‌های کشور، نقش مهمی در تولید انرژی و پایداری شبکه سراسری برق دارد و هم‌چنین اهمیت در مدار بودن واحد‌های سیزده گانه در فصل گرم سال، متخصصان بهره برداری و تعمیرات، تمام تلاش و همت خود را جهت انجام هرچه سریعتر وظایف محوله و وقوع کم‌ترین محدودیت تولید، با موفقیت به اتمام رساندند.

رئیس هیات مدیره نیروگاه شهیدرجایی اضافه کرد: متخصصان و کارشناسان نیروگاه با برگزاری نشست‌های تخصصی و احصاء مشکلات و موانع تولید و اولویت بندی محدودیت‌ها با در نظر گرفتن نیاز شبکه برق سراسری، پروژه‌هایی که با کمترین هزینه، بیشترین میزان نتیجه در خصوص پایداری و افزایش تولید را در پی داشت، آماده اجرا نموده اند.

موتاب‌ها افزود: علی رغم گذشت بیش از ۳ دهه از زمان بهره برداری واحد‌های سیزده گانه نیروگاه شهید رجایی، این نیروگاه با آمادگی تولید سالانه دوازده و نیم میلیارد کیلووات ساعت و در شرایط خاص تا سیزده و نیم میلیارد کیلووات ساعت انرژی الکتریکی، همچنان بر مدار تولید قرار دارد.

مدیرعامل نیروگاه شهیدرجایی قزوین گفت: از این فرصت استفاده می‌کنم و از همه شهروندان و مردم شریف ایران، تقاضا می‌کنم برای کمک به تداوم تولید و بهره مندی از نعمت انرژی الکتریکی و کمک به شبکه سراسری برق، الگوی مصرف صحیح را رعایت نمایند که با این اقدام، علاوه بر کاهش هزینه‌های تولید، به هموطنان خود در مناطق و استان‌های گرمسیر کشور که نیاز شدید به برق برای مصارف سرمایشی دارند، کمک خواهند نمود.

نیروگاه شهید رجایی با توان نامی ۲۰۴۰ مگاوات، بیش از ۳ ونیم درصد از سهم انرژی تحویلی به شبکه سراسری برق را به خود اختصاص داده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.