سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی بوشهر:

تامین نقدینگی دستگاه‌های اجرایی بوشهر ۱۰ برابر شد

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر گفت: تامین نقدینگی اعتبارات دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر از محل تهاتر ۱۰ برابر شده است.

رسول زارعی دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مجموع چهار هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبارات سال ۱۴۰۲ استان بوشهر، ۲ هزار و ۸۹۰ میلیارد تومان معادل ۶۶ درصد تخصیص یافته که تا پایان شهریور برای جذب مهلت دارد.

وی بیان کرد: از مجموع پنج هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبارات ابلاغی تملک دارایی استان بوشهر در سال جاری تاکنون ۵۶۰ میلیارد تومان تخصیص یافته است که ۳۰۳ میلیارد تومان در اختیار دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر قرار گرفته است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر با اشاره به تأمین بخشی از اعتبارات دستگاه‌های اجرایی استان از محل تهاتر بیان کرد: تأمین نقدینگی اعتبارات دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر از محل تهاتر در سال گذشته نسبت به سال قبل از آن ۱۰ برابر شده است.

وی بیان کرد: در سال گذشته از محل ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان بوشهر چهار هزار و ۷۷ میلیارد تومان پرداخت شد و امسال نیز تاکنون ۲ هزار و ۴۶ میلیارد تومان اعتبارات ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان بوشهر واریز شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.