سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاریو:

سناریو‌های متعددی درباره انفجار تل‌آویو در دست بررسی است

یک روزنامه عبری نوشت، پلیس رژیم صهیونیستی و سرویس شین‌بت در حال بررسی فرضیه‌های مختلف درباره انفجار شامگاه یکشنبه در تل‌آویو هستند.

روزنامه عبری «معاریو» درباره انفجار یک دستگاه کامیون که شامگاه یکشنبه در تل‌آویو رخ داد و در آن یک صهیونیست کشته و یک تن دیگر زخمی شد، نوشت، این انفجار برای بازپرسان پلیس تل‌آویو و شین‌بت به یک معما تبدیل شده و آنها در حال بررسی فرضیه‌های مختلفی هستند هرچند که تحقیقات تازه آغاز شده و عامل انفجار نیز مشخص نیست.

معاریو در ادامه نوشت، فرضیه اول این است که عامل انفجار از کرانه باختری آماده و فرضیه دوم این است که او از لبنان و یا از مرز‌های دیگر آمده است.

این روزنامه عبری با تاکید بر اینکه حزب‌الله در گذشته ثابت کرده که قادر به نفوذ به اراضی اشغالی است، نوشت، فرضیه سوم نیز این است که اقدامی مجرمانه بوده که با توجه به ماهیت و چگونگی حمل آن، این فرضیه بعید است.

روزنامه عبری «یدیعوت آحارونوت» نیز امروز دوشنبه نوشت، پلیس انفجار روز گذشته تل‌آویو را رسما یک «عملیات» تلقی می‌کند، هویت عامل این انفجار شناسایی شده و او یک فلسطینی ساکن کرانه باختری است.

مرکز رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز امروز اعلام کرد، «عامل عملیات انفجار در تل‌آویو یک فلسطینی ساکن شهر نابلس است.»

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.