سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقش مهم خبرنگاران در دوران جنگ شناختی

فرمانده ناحیه حضرت امیرالمومنین کرمان با بیان اینکه خبرنگاران به عنوان رزمندگان عرصه جنگ رسانه‌ای مطرح هستند، گفت: این قشر، وظایف مهم و سنگینی در جنگ شناختی بر عهده دارند.

سرهنگ پاسدار محمدرضا محمدی زاده، فرمانده ناحیه حضرت امیرالمومنین (ع) کرمان در نشستی که با حصور خبرنگاران برگزار شد، با اشاره به اینکه خبر و خبررسانی در طول تاریخ وجود داشته است، گفت: خبر و خبررسانی امروز نقش موثری دارد؛ زیرا دشمن در همه عرصه‌ها شکست خورده است. 

وی افزود: اگر ترور‌های کوری انجام شده براساس ضعف دشمن است. 

 فرمانده ناحیه حضرت امیرالمومنین (ع) شهرستان کرمان با اشاره به اینکه امروز هر کس افهام دشمن را دست بگیرد، پیروز میدان است، بیان داشت: امروز شاهد بیداری تک تک آزادی خواهان هستیم و برای بیداری تاکنون ۴۰ هزار خون ریخته شده است.
 
وی تصریح کرد: شما خبرنگاران به عنوان رزمندگان عرصه جنگ رسانه‌ای هستید و وظایف سنگینی در جنگ شناختی دارید. 

فرمانده ناحیه حضرت امیرالمومنین (ع) شهرستان کرمان با اشاره به پیاده روی اربعین به موکب ماهان اشاره کرد و گفت: این موکب از سال ۱۳۹۴ راه اندازی شده است. 

وی با اشاره به خدمات موکب به همت مردم و دستگاه‌های اجرایی بیان داشت: پیش بینی می‌شود تا پایان موکب ۱۵۰ هزار وعده غذایی در این موکب توزیع شود. 

سرهنگ محمدی زاده بیان داشت: در این موکب کار‌های فرهنگی انجام می‌شود و حسینیه‌ای راه اندازی شده است و در آن قرائت نماز، دمامه زنی و روضه خوانی اجرا می‌شود و ایستگاه پزشکی زده شده است و خدمات پزشکی نیز ارائه می‌شود. 

وی با اشاره به شناخت طبخ غذا براساس ذائقه پاکستانی‌ها و پخت غذا بر این اساس از حضور گروه‌های جهادی و مردم خبر داد.

فرمانده ناحیه حضرت امیرالمومنین (ع) شهرستان کرمان بیان داشت: این موکب تا زمانی که زائر حضور داشته باشد، برپا است.

حجت الاسلام عبدالحسین زاده، مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه حضرت امیرالمومنین (ع) شهرستان کرمان نیز با اشاره به نقش محوری حضرت زینب (س) و پیام رسانان کربلا که نقش خبر رسانی در حادثه کربلا ایفا کردند، خطاب به خبرنگاران گفت: خبر را خالصانه و برای خدا پخش کنید و از تطمیع و تهدید نترسید و حق گو و به تاسی از خبرنگاران کربلا حق جو باشید. 

وی به نقش مهم خبرنگاران در دوران جنگ شناختی اشاره کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.