سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موافقت با اعمال ۵٠ درصد مزد شغل کارگران شهرداری‌ها

مدیر کل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری قزوین از موافقت با اعمال ۵٠ درصد مزد شغل کارگران در قالب فوق العاده بازار کار خبر داد.

وحید درگی مدیر کل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری قزوین گفت: طرح طبقه بندی مشاغل کارگری شهرداری‌ها در سال ۷۲ به تصویب وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وقت رسیده است و از آن تاریخ تاکنون که بیش از سه دهه می‌گذرد صرفاً در سال ۹٠ جدول مزد شغل کارگران اصلاح و افزایش یافته بود.

وی افزود: این افراد تنها از افزایش سالیانه ابلاغی وزارت تعاون برخوردار می‌شدند که در سنوات اخیر به منظور ارج نهادن به انتظارات کارگران شهرداری‌ها و ایجاد انگیزه و افزایش حقوق و مزایای آنان موضوع ارتقای معیشت کارگران در دستور کار سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور قرار گرفت.

مدیر کل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری قزوین گفت: با بهره مندی از ظرفیت‌های قانونی موجود در طرح و جمع بندی اطلاعات مورد نیاز از کارگران شهرداری‌های استان، در نهایت این کمیته با پرداخت ۵٠ درصد مزد شغل کارگران در قالب فوق العاده مذکور مشروط بر تامین منابع مالی از سوی شهرداری‌های استان موافقت کرد.

درگی افزود: مشمولان این طرح کلیه کارگران شهرداری‌های استان اعم از رسمی، قراردادی و کارگران بخش خصوصی طرف قرارداد با شهرداری‌ها خواهند بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.