سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجمع حامیان فلسطین در شیکاگو قبل از کنوانسیون ملی دموکرات‌ها+ فیلم

شماری از فعالان حامی فلسطین چند ساعت مانده به آغاز کنوانسیون ملی دموکرات‌ها در شیکاگو تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، چند ساعت مانده به نشست کمیته ملی حزب دموکرات آمریکا، حامیان فلسطین با در دست داشتن نوشته‌هایی در اعتراض به حمایت آمریکا از نسل کشی اسرائیل در غزه، مقابل ساختمان محل برگزاری این نشست در شهر شیکاگو تجمع کرده اند.

تظاهرات حامیان فلسطین در شهر شیکاگو روز قبل در این شهر آغاز شده است.تظاهرکنندگان با در دست داشتن پرچم‌های فلسطین، توقف تجاوز رژیم صهیونیستی را به نوار غزه خواستار شدند و شعار آزادی فلسطین سر دادند.

نشریه آمریکایی پولیتیکو از برنامه ریزی تظاهرکنندگان حامی فلسطین برای حضور پرقدرت در خیابان‌های شیکاگو آمریکا طی هفته جاری خبر داد. تظاهرات حامیان همزمان با نشست کمیته ملی حزب دموکرات در فاصله زمانی ۱۸ تا ۲۲ اوت جاری در شیکاگو برگزار خواهد شد. 

بر اساس گزارش رسانه ها، بیش از ۲۵۰ سازمان و نهاد حامی فلسطین از تصمیم خود برای مشارکت در راهپیمایی‌ها و تجمع‌ها با هدف طرح درخواست توقف نسل کشی در نوار غزه و پایان دادن به حمایت از تجاوزات رژیم صهیونیستی خبر دادند. 

سازمان دهندگان پیش بینی کرده اند این تظاهرات بزرگترین تظاهرات در تاریخ شیکاگو خواهد بود؛ به طوری که شمار شرکت کنندگان در آن مابین ۴۰ هزار تا ۱۰۰ نفر از ایالت‌های مختلف آمریکا تخمین زده شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.