سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واریز ۱۰ همت نقدینگی به صندوق توسعه بازار سرمایه در انتظار تایید نهایی بانک مرکزی

مدیر نظارت بر بورس‌ها گفت: مکاتبات اداری برای تزریق ۱۰ همت نقدینگی به صندوق توسعه بازار سرمایه انجام شده است و در انتظار تایید نهایی بانک مرکزی هستیم.

قادر معصومی خانقاه مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و اوراق بهادار از آخرین جزییات واریزی ۱۰ همتی از سوی بانک مرکزی به صندوق توسعه بازار سرمایه خبر داد و گفت: در چند روز گذشته، مدیران و معاونان سازمان بورس جلساتی را با مدیران بانک مرکزی برای حمایت از بازار سرمایه برگزار کردند.

او اعلام کرد: همچنین طبق جمع‌بندی انجام شده در جلسه شورای عالی بورس، مکاتبات اداری و فرآیند‌های قانونی برای واریز ۱۰ همت نقدینگی به صندوق توسعه بازار سرمایه انجام شده و اکنون در انتظار تایید نهایی بانک مرکزی برای انجام این واریزی‌ها هستیم. امیدواریم به زودی مسائل اداری و مقرراتی رفع و مجوز واریز از طرف بانک مرکزی صادر شود.

مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و اوراق بهادار در پایان گفت: در این زمینه پیگیری‌های لازم از سوی سازمان بورس، صندوق توسعه بازار سرمایه و سایر ارکان و نهاد‌ها انجام شده و اکنون در انتظار جمع‌بندی بانک مرکزی برای ابلاغ مجوز و واریز این مبالغ هستیم.

منبع: سازمان بورس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.