سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دنا تنها شهرستان بدون ایستگاه فوق توزیع برق

رئیس اداره برق دنا گفت: دنا تنها شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد است که به علت نداشتن ایستگاه فوق توزیع برق دارای مشکلات فراوانی است.

غلامحسن پردال گفت: تا زمانی که ایستگاه فوق توزیع برق وجود نداشته باشد، نه کارخانه‌ای و نه واحد تولیدی بزرگی در سطح شهرستان شروع به کار نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه شهرستان دنا در صنعت برق از یک مشکل اساسی رنج می‌برد اضافه کرد: به طور مثال ایستگاه پمپاژ سمرون بیش از ۱۰ سال چشم انتظار یک مگاوات برق راکد مانده است.

پردال با اشاره به اینکه همین موضوع باعث مشکلات فراوانی برای مردم شده افزود: البته مصوبه‌ای در دولت دهم ویازدهم در این خصوص تصویب شد که قرار بود در منطقه دشت بازار اجرایی شود ولی متاسفانه کاری صورت نگرفت.

رئیس اداره برق دنا گفت: اکنون که نماینده بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی به عنوان معاون کمیسیون انرژی منصوب شده انتظار است که از این ظرفیت استفاده شود و دو ایستگاه فوق توزیع برق یکی در بخش مرکزی و دیگری در بخش محروم پاتاوه احداث شود تا دیگر شاهد نوسانات برق، افت ولتاژ و دیگر خطرات احتمالی نباشیم.

پردال یادآور شد: اگر بخواهیم شهرستانی صنعتی داشته باشیم نیازمند برق پایدار هستیم که برق پایدار هم فقط با احداث ایستگاه فوق توزیع برق میسر می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.