سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سبزی موافق با وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی؛

وزیر نباید غرق در مسائل حزبی و جناحی باشد

یک نماینده مجلس دلایل موافقت خود با وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی را در صحن علنی مجلس تشریح کرد.

حجت الاسلام محمد سبزی نماینده موافق وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در صحن علنی اظهار کرد: همه ما در مقابل حرفی که می‌زنیم مسئولیم و باید به دور از حب و بغض جناحی عمل کنیم و بر اساس حجت شرعی رای بدهیم. 

وی افزود: حدود ۳۰ درصد اشتغال در کشور ما معطوف به حوزه کشاورزی است، البته این حوزه چالش‌های فراوانی دارد و کشاورزان عزیز ما با مشکلات متعددی مانند قطعی برق، آب و نبود نهاده‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند. لذامعتقدم که حوزه مهم کشاورزی وزیر کارکشته می‌خواهد که بتواند معضلات آن را حل و فصل کند.

سبزی با بیان اینکه صلاحیت نوری قزلجه باید با شاخصه‌های مد نظر رهبر انقلاب سنجیده شود تاکید کرد: ما باید به سابقه او نگاه کنیم او طی سه دوره نمایندگی در مجلس نقش فعالی در کمیسیون کشاورزی داشته و از آن دسته افرادی نیست که مدرک دانشگاهی گرفته باشد و بعد از آن پشت میز بنشیند. کشاورزان را می‌فهمد و سوابق مثبتی دارد. 

نماینده موافق وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی گفت: آقای نوری قزلجه هیچ سوء سابقه‌ای ندارد و البته بیشتر اعضای کابینه آقای پزشکیان دارای چنین خصیصه‌ای هستند. او همچنین دارای نگرش ملی و غرق نشدن در مسائل حزبی و جناحی است. 

وی ادامه داد: تکالیف راهگشایی در برنامه هفتم توسعه در عهده وزارت جهاد کشاورزی قرار داده شده که که تامین نهاده‌های کشاورزی و توجه جدی به جوامع روستایی در بعد اقتصاد از جمله آنها است. امیدواریم آقای نوری با دانش و تجربه خوبی که دارد بتواند مشکلات را از پیش رو بردارد گرچه راه سختی در پیش رو دارد، اما این کار شدنی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.