سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نواقص ورزشگاه فولادشهر برای میزبانی تیم ملی رفع شده است

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: نواقص ورزشگاه فولادشهر برای میزبانی تیم ملی رفع شده است

رئیس فدراسیون فوتبال در جلسه هماهنگی بازی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر قرقیزستان به میزبانی اصفهان، گفت: جلسات متعددی پیرامون میزبانی شایسته از تیم ملی برگزار شده است، ورزشگاه فولادشهر نواقصی داشته که تا حدود ۹۰ درصد از آن رفع شده و بقیه موارد نیز طی روز‌های آینده مرتفع خواهد شد.

مهدی تاج  در این جلسه با تاکید بر لزوم انجام یک کار تیمی هماهنگ افزود: جلسات متعددی پیرامون میزبانی شایسته از تیم ملی با حضور تمامی دستگاه‌های مربوطه برگزار شده است؛ ورزشگاه فولادشهر نواقصی داشته که از قبل شناسایی شده و تا حدود ۹۰ درصد از آن رفع شده و بقیه موارد نیز طی روز‌های آینده مرتفع خواهد شد.

وی یادآور شد: امیدوارم شاهد یک بازی خوب برای تیم ملی همراه با پیروزی باشیم. تیم ملی بعد از بازی با قرقیزستان از اصفهان راهی امارات خواهد شد.


 سرپرست اداره کل ورزش و جوانان نیزگفت: میزبانی از این رویداد بین‌المللی مایه مباهات و افتخار است و امیدواریم با تعامل و همکاری تمامی دستگاه‌های ذی‌ربط، اصفهان از این میزبانی سربلند بیرون بیاید.


سیدمهدی صدری افزود: : امیدوارم بتوانیم طی یک کار گروهی منسجم، میزبانی شایسته‌ای از دیدار تیم ملی به عمل آوریم.

در این جلسه رئیس فدراسیون فوتبال، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، مدیر تیم‌های ملی فوتبال، رئیس هیات فوتبال استان، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن، معاون باشگاه سپاهان و جمعی از مسؤولان ورزش استان اصفهان حضور داشتند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.