سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکيد استاندار بر افزایش سهم ارزش افزوده شهرداری‌های لرستان

استاندار لرستان گفت:سهم ارزش افزوده شهرداری‌های لرستان باید افزایش یاید.

استاندار لرستان گفت:سهم ارزش افزوده‌ی شهرداری‌های استان لرستان به نسبت سایر شهر‌ها در اکثر نقاط کشور کمتر بوده و باید افزایش پیدا کند.

ابوطالب شفقت در نشست با شهرداران شهر‌های استان افزود: برای اصلاح سهم ارزش افزوده شهرداری‌های استان مکاتبات لازم با معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی انجام شده که امیدواریم در سال آینده این سهم افزایش یابد.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه پسماندها به چالش و معضلی برای شهرهای استان تبدیل شده است، گفت: با وجود ابلاغ مصوبه وزارت کشور مبنی بر ارائه طرح جامع مدیریت پسماند از سوی شهرداری‌ها، ۵۰ درصد از شهرهای استان طرح جامع مدیریت پسماند ندارند.

شهردار خرم‌آباد با اشاره به اینکه سایت زباله شهرداری خرم‌آباد در گذشته یکی از کانون‌های بحران در حوزه زیست‌محیطی مطرح بود، افزود: در یک سال گذشته علاوه بر رفع مشکل زیست‌محیطی سایت زباله شهرداری خرم‌آباد به‌عنوان پایلوت زیست‌محیطی در چند مرحله کاشت درخت را در محوطه داشته است.

داریوش بارانی بیرانوند با اشاره به راه‌اندازی سایت پردازش در مقصد همچنین آغاز تفکیک از مبدأ پسماند توسط پیمانکار گفت: شهرداری خرم‌آباد چرخه کامل مدیریت پسماند را در سایت زباله پیش می‌برد.

شهردار خرم‌آباد در خصوص شهر هوشمند افزود:در بحث پایش تصویری یکی از بزرگ‌ترین قراردادهای کشور را شهرداری خرم‌آباد با شرکت مخابرات منعقد کرده که به‌زودی از آن رونمایی می‌کند.

 شهردار بروجرد هم از مدیریت پسماند شهری و طرح های عمرانی در این شهر خبر داد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.