سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصادف ۲ دستگاه خودرو در کاکان بویراحمد ۱۲ مصدوم برجای گذاشت

سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری در جاده کاکان از توابع شهرستان بویراحمد منجر به مصدومیت ۱۲ نفر شد.

هادی یوسفی سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری در جاده کاکان0 در ساعت چهار عصر امروز در اثر برخورد ۲ دستگاه خودروی تارا اتفاق افتاد.

وی بیان کرد: پس از تماس با مرکز ارتباطات اورژانس، مبنی بر یک مورد تصادف ۲ دستگاه خودروی تارا در نزدیکی مجتمع رفاهی کاکان روستای غضنفرخانی همکاران این مرکز بلافاصله با چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

یوسفی با بیان اینکه در این حادثه مصدومان پس از دریافت اقدامات اولیه در صحنه به بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج منتقل شدند ادامه داد: حال ۲ نفر از مصدومین انتقالی وخیم گزارش شده است.

وی افزود: شهر یاسوج تا آزادراه شیراز - اصفهان حدود ۴۵ کیلومتر فاصله دارد و بخشی از تردد اصفهان به تهران از طریق مسیر کاکان به اقلید بوده که به دلیل کوهستانی بودن، شیب زیاد و پیچ‌های خطرناک هر ساله شاهد تصادفات و تلفات زیادی در این مسیر هستیم.

سخنگوی اورژانس یاسوج گفت: همچنین امروز در تصادف دیگری در ساعت ۱۶:۵۵ در جاده کوخدان سی سخت برخورد ۲ دستگاه سواری پژو ۴۰۵ و پیکان هفت مصدوم برجای گذاشت که همه مصدومان توسط ۲ دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج منتقل شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.