سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اربعین حسینی در قاب شبکه نسیم

شبکه نسیم به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی برنامه‌هایی برای این ایام تدارک دیده است.

شبکه نسیم به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی برنامه‌هایی از جمله: «نسیم حرم»، «نسیم آوا»، «عمود صفر»، «هوای حسین»، «از سرگذشت» و «نسیما» را برای این ایام تدارک دیده است.

 «نسیم حرم» به تهیه کنندگی و کارگردانی علیرضا خوش بیان یک مستند سفرنامه از تهران تا کربلا به همراهی علیرضا مسعودی (مشهدی) و سید هادی عامل هاشمی خواهد بود این برنامه از امشب یکشنبه ۲۸ مرداد ماه، هر شب ساعت ۲۲ از شبکه نسیم به روی آنتن می‌رود.

 «نسیم آوا» به تهیه کنندگی و با اجرای محمدرضا محبی به تیتراژ‌های محرمی، نوحه‌های مختلف، شعر خوانی و حضور گروه سرود می‌پردازد این برنامه هر شب ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

 «از سرگذشت» به تهیه کنندگی محسن نجفی سولاری، کامران شهریوری و کارگردانی محمد پیوندی با اجرای علی اکبر قلیچ هر شب ساعت ۲۱ به روایت دو راهی زندگی میهمانان خواهد پرداخت.

 «عمود صفر» روایت زائران اربعینی است که از طریق ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی سفر خود را آغاز می‌کنند این برنامه با اجرای شهرام شکیبا هر شب ساعت ۲۳ از شبکه نسیم به روی آنتن می‌رود.

 «هوای حسین» به تهیه کنندگی محمدحسین خطیبی و کارگردانی سید سجاد حسینی با اجرای راحله امینیان یک برنامه گفتگو محور در کربلا خواهد بود. این برنامه از سه شنبه ۳۰ مرداد ماه هر شب ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه نسیم پخش می‌شود.

«دوربین مخفی نسیما» به تهیه کنندگی پرهام عمرانی با رویکرد مختلف و نگاهی ویژه به فلسطین دیگر برنامه اربعینی این شبکه خواهد بود که هر روز ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه نسیم به روی آنتن خواهد رفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.