سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روانبخش در مخالفت با وزیر پیشنهادی کار:

مخالفت با وزرای پیشنهادی، مخالفت با رئیس‌جمهور نیست

نماینده مردم قم گفت: متاسفانه برخی از دوستانی که برای وزارتخانه‌ها معرفی شده‌اند اشخاصی هستند که به دنبال زدن اصول هستند.

حجت الاسلام قاسم روانبخش نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با برنامه‌های وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صحن علنی مجلس اظهار کرد: هرچه تلاش کنیم که فرد قوی‌تر و سالم‌تری تصدی وزارتخانه‌ها را بر عهده بگیرد کمک به رئیس‌جمهور منتخب خواهد بود و این امر به معنای مخالفت با او نیست. 

وی افزود: مطلب مهمی که باید به آن اشاره شود این است که بحث اصلاح طلبی است؛ اصلاح دو معنا دارد، یک معنا دلالت بر اصلاحات رضاخانی دارد و معنای دیگر آن پایبندی به اصول است و اگر دومی مد نظر باشد شیوه انبیاء و مصلحان بزرگ اسلام است. 

روانبخش متذکر شد: یک معنای دیگر اصلاح طلبی ریفرم و تغییر تدریجی نظام است و متاسفانه بیشتر کسانی که ادعای اصلاح طلبی دارند از این قشر هستند و ما مخالف این دسته هستیم چرا که آنها به دنبال زدن اصول هستند.

نماینده مخالف وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: متاسفانه برخی از دوستانی که برای وزارتخانه‌ها معرفی شده‌اند از آن دسته از اشخاصی هستند که به دنبال زدن اصول هستند و آقایان ظفرقندی و‌ میدری هم از آنها هستند. 

وی ادامه داد: رهبر انقلاب یکی از شاخصه‌های وزرای دولت را عدم داشتن سوءسابقه عنوان کردند؛ بنابراین بنده به همین دلیل به آقای میدری رای مخالف می‌دهم و امیدوارم ایشان در جای دیگری مشغول شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.