سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جاده های غرب استان اصفهان آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین

جاده های غرب استان اصفهان برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی آمادگی کامل دارند.

رئیس اداره ایمنی و حریم اداره‌كل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: اقدامات گسترده‌ای در جهت آماده‌سازی جاده های غربی استان اصفهان برای سرویس‌دهی به زائران اربعین حسینی صورت گرفته‌است.


محمدحسن محمدزمانی افزود: همزمان با آغاز سفرهای اربعین و به منظور ارتقای ایمنی تردد زائران در این محورها، طرحهای  خط‌كشی، تعمیرات سیستم روشنایی، نظافت و شستشوی تابلو و علایم اطلاعاتی، نصب علایم خطر در نقاط حادثه‌خیز اجرایی شده‌است.


وی گفت: عمده این طرحها در محورهای سه‌راهی دامنه، بویین میاندشت-الیگودرز (رفت و برگشت) كه تمركز تردد زائران اربعین وجود دارد، صورت گرفته است.


محمدزمانی با بیان اینکه طرحهای روشنایی به صورت نقطه‌ای انجام شده‌ افزود: اجرای روشنایی در سه‌راهی دامنه، پل قفر، سه‌راهی ازون‌بلاغ و گردنه نوغان با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و پانصد میلیون ریال تكمیل شده‌است.


وی خاطرنشان كرد: عملیات خط‌كشی نیز با میلیارد ریال هزینه از سه‌راهی دامنه تا الیگودرز بصورت رفت و برگشت اجرا شده‌است.


محمدزمانی با اشاره نصب تابلو و علایم اطلاعاتی و هشدار دهنده در این محورها گفت: علاوه بر شست‌وشو و نصب تابلوهای اطلاعاتی، علائم هشدار دهنده‌ای همچون بشكه‌های ایمنی، استوانه ایمنی و چشم گربه‌ای در مقاطع حادثه‌خیز با مجموعا ۷ میلیارد ریال اعتبار نصب شده‌است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.