سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود ۱۰ هواپیما طی دو ماه گذشته به کشور

وزیر راه و شهرسازی گفت: ۱۰ هواپیما طی دو ماه گذشته وارد صنعت هوایی کشور شده است.

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مسیر ورود هواپیما به کشور از سوی شرکت های  هواپیمایی باز شده و شرکت های هواپیمایی یاد گرفته اند که چگونه هواپیما وارد کشور کنند گفت: ارز خرید هواپیماها را با نرخ مرکز مبادله  تامین کرده ایم . 

وی افزود: در گمرکات تسهیلات خوبی برای خرید هواپیما در نظر گرفته ایم و مقرر شده تسهیلات بانک مسکن در قالب سپرده‌گذاری پرداخت شود و خوشبختانه طی یک سال گذشته زمینه  واردات چرخه ورود هواپیما به حرکت درآمده است .

او گفت: در دو ماه اخیر ۱۰ هواپیما وارد کشور شده و  امیدوار هستیم این چرخه ادامه یابد کننده و تلاش می کنیم تعداد قابل توجهی تا یک سال آینده وارد کشور شود.

بذرپاش تاکید کرد: ۲میلیارد دلار در بانک  مسکن سپرده بگذارند  و با نرخ ارزان تسهیلات ارزان  پرداخت  کنیم قرار بر این بود که ٢ میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی به بخش حمل و نقل اختصاص پیدا کند که تا یک ماه آینده سهم بخش هوایی تخصیص داده می‌شود. 

وزیر راه و شهرسازی افزود: همچنین آمادگی این را داریم که فرودگاه‌های بزرگ را به ایرلاین‌ها واگذار کنیم و سرمایه گذاری در این بخش برای ایرلاین‌ها جذاب است و سبد سرمایه گذاری ایرلاین ها را جذاب تر و متنوع تر کند . 

 

برچسب ها: هواپیما ، نرخ بلیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.