سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار:

همدلی مشارکت و تعامل در لایه‌های اجتماعی استان افزایش یافته است

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که در ایجاد حس همدلی، مشارکت، تعامل و ایجاد حسن ظن نسبت به یکدیگر در لایه‌های اجتماعی رشد داشته‌ایم و این روند منجر به اعتمادسازی در جامعه شده است.

 رضا شریفی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان اظهار داشت: ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که در ایجاد حس همدلی، مشارکت، تعامل و ایجاد حسن ظن نسبت به یکدیگر در لایه‌های اجتماعی رشد داشته‌ایم و این موضوع منجر به افزایش اعتماد در جامعه شده است.

وی گفت: ارتقای همه این شاخص‌ها و دستاورد‌ها نتیجه کار تیمی است و کار تیمی در استان ضریب پیدا کرده است و این بالاترین دستاورد است.

وی خاطر نشان کرد: بدون تردید روابط عمومی‌ها در رسیدن به این دستاورد‌ها نقش بسزایی داشته اند. 

 معاون استاندار ادامه داد: در کنار این توفیقات، کار جزیره‌ای به مراتب کمرنگ شده است، اما هنوز به طور کامل از بین نرفته و در عین ملاحظه ساختار‌ها و سازمان‌ها باید این خطوط جزیره‌ای را نیز کمرنگ کنیم.

شریفی اظهار داشت: ما یاد گرفته‌ایم که با هم کار کنیم، دلخوری‌ها و بغض‌ها و هیجانات را مدیریت کنیم. همچنین نخبه پروری و سرمایه‌سازی و سرمایه‌داری اجتماعی را یاد گرفته‌ایم و این یک دستاورد است که باید آن را حفظ کنیم و نتیجه این دستاورد‌ها را در رشد شاخص‌های استان مشاهده می‌کنیم.

وی بیان کرد: باید در کنار احصای این موفقیت‌ها مشکلات را هم بررسی کنیم و آنچه را که با آن مواجه هستیم برای رفع آن برنامه ریزی هدفمند داشته باشیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار عنوان کرد: یکی دیگر از پیشرفت‌ها، حضور مجموعه روابط عمومی در متن و خروج از حاشیه است و این یکی از دستاورد‌های قابل ملاحظه است که با تلاش فعالان روابط عمومی حاصل شده است.

 وی در بخش دیگری از این نشست عنوان کرد: استان سیستان و بلوچستان ظرفیت‌های بی‌نظیری دارد و ما باید با کشور‌های همسایه کارگروه‌های متنوعی متناسب با توسعه تشکیل دهیم و این موضوع را تمام فعالان رسانه و روابط عمومی‌ها باید زمینه‌سازی کنند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.