سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری اولین دوره مسابقات روستایی و عشایری مینی فوتبال جام طوایف سیستان و بلوچستان

مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان از برگزاری اولین دوره مسابقات روستایی و عشایری مینی فوتبال «جام طوایف» در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

عباس شیبک  گفت: به منظور شناسایی استعداد‌های درخشان در روستاها، اولین دوره مسابقات روستایی و عشایری مینی فوتبال تحت عنوان جام طوایف در روستا‌های سراسر استان سیستان و بلوچستان آغاز شده است.

وی خاطر نشان کرد: این مسابقات با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان و سپاه سلمان استان از تاریخ ۲۰ لغایت ۳۰ مرداد ماه ۱۴۰۳ در حال برگزاری است که با استقبال جوانان فوتبال دوست اکثر طوایف همراه بوده است.

 وی با اشاره به ظرفیت خوب افتتاح زمین چمن‌های مصنوعی مینی فوتبال در اکثر روستا‌های استان، تاکید کرد: مسابقات ابتدا با حضور تیم‌های طوایف در شهرستان‌ها با هم پیکار میکنند، در مرحله بعدی تیم‌های قهرمان، در مناطق پنج گانه استان سیستان و بلوچستان با هم به رقابت خواهند پرداخت و در نهایت مرحله نهایی با حضور منتخبین در مرکز استان فینال برگزار میکنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه افزود: تیم‌های راه یافته به فینال مسابقات، از البسه گرفته تا هزینه‌های اسکان و خوراک توسط اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان و سپاه سلمان استان حمایت خواهند شد.

 وی بیان کرد: استعداد‌های منتخب و درخشان در اولین دوره مسابقات مینی فوتبال جام طوایف، بعنوان تیم منتخب استان، جواز حضور در لیگ برتر سیستان و بلوچستان را دریافت خواهند کرد.

عباس شیبک با اشاره به بازتاب اولین دوره مسابقات روستایی و عشایری جام طوایف، گفت: برگزاری این رویداد وحدت آفرین در بین اقوام و مذاهب استان مرزی و پهناور سیستان و بلوچستان، واکنش تحسین برانگیز وزارت ورزش و جوانان را همراه داشته است و در ماه‌های آینده شاهد برگزاری جام طوایف در سایر رشته‌های ورزشی خواهیم بود.

 وی در پایان از برگزاری اولین دوره مسابقات روستایی و عشایری جام طوایف در رشته هفت سنگ ویژه بانوان روستایی استان به شیوه مسابقات فوق خبر داد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.