سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشرفت ۵۲ درصدی نهضت ملی مسکن در هرمزگان

طرح نهضت ملی مسکن در هرمزگان با ۵۲ درصد پیشرفت فیزیکی در دست ساخت است.

استاندار هرمزگان با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۵۲ درصدی نهضت ملی مسکن در استان گفت: پیشرفت پروژه‌های مسکن ملی استان اهمیت پیگیری مدیران را دوچندان کرده است.

مهدی دوستی، از مدیران پروژه‌های مسکن ملی استان، خواست که گزارش مراحل دیوارکشی، سقف و نازک کاری را ارائه کنند و فرمانداران را مکلف به بررسی گزارش‌ها کرد.

وی افزود: تعلل در جایگزینی متقاضیانی که با وجود شروع پروژه‌ها هنوز آورده خود را تکمیل نکرده‌اند، ضایع کردن حق کسانی است که به موقع سهم خود را واریز کرده اند.

دوستی گفت: بررسی جدی و سریع فرمانداران برای تعیین تکلیف نهایی و جایگزینی این افراد می‌تواند در پیشرفت پروژه‌ها براساس سهم منابع مردمی موثر باشد.

استاندار هرمزگان همچنین تشکیل و تکمیل پرونده متقاضیان را مهم دانست و گفت: باتوجه به بعد مسافت و گرما حضور کارشناسان استان در شهرستان‌ها موجب رضایتمندی و کم‌کردن زحمت مردم و افزایش سرعت‌کار می شود.

وی، تکمیل ۳۴ پروژه مسکن مهر را نیز موجب آرامش خاطر مردم برشمرد و افزود: لازم است گزارش کاملی از وضعیت تعاونی‌ها، پیشرفت پروژه‌های خوابگاه‌های دانشجویی و برنامه راهبردی تخصیص زمین طرح جوانی جمعیت ارائه شود.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.