سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هماهنگی ایران و عراق برای بهبود وضعیت ایمنی راه‌ها و ترافیک عراق در ایام اربعین

رئیس پلیس راهور فراجا از برگزاری جلسات هماهنگی با مسئولان کشور عراق برای بهبود وضعیت ایمنی راه‌ها و ترافیک در این کشور خبرداد.

سردار سید تیمور حسینی با اشاره به همکاری ایران و عراق در زمینه ایمنی راه‌های این کشور در ایام اربعین گفت: طی سالی که گذشت، ما بیش از چهار جلسه با هیئتی از مسئولان عراقی داشتیم و نتایج جلسات با پلیس و وزارت کشور عراق امیدبخش بود. قطعا نتیجه این جلسات، باعث نمی‌شود کل وضعیت ترافیکی و جاده‌ای کشور عراق کن‌فیکون شود و ممکن است تغییرات برای مردم عادی ناملموس باشد، اما اتفاقات خوبی افتاد.

رئیس پلیس راهور فراجا ادامه داد: به عنوان مثال قرار شد پلیس عراق، کنترل‌های دقیق‌تری در زمینه ترافیکی انجام دهند. همچنین وزیر کشور عراق به ما قول داد شرایط ایمنی جاده‌های این کشور را بهبود بخشد.

حسینی در پاسخ به این سوال که نقاط حادثه خیز کشور عراق شناسایی شده است؛ گفت: قطعا این کشور این اقدامات را انجام داده، اما ما در این باره نقشی نداشتیم ولی امیدوارم امسال کمتر شاهد تصادفات باشیم. 

وی در مورد وضعیت راه‌ها در کشور نیز اظهارکرد:‌آمار‌های ما نشان می‌دهد که در داخل کشور تصادفات مربوط به زائران اربعین کاهش داشته است. امیدواریم که در سال‌های آتی نیز طرف عراقی اهتمام بیشتری در ایمن‌سازی جاده‌ها داشته باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.