سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرک‌های صنعتی جنوب کرمان‌، گاز دار می‌شوند

مدیرکل صمت جنوب کرمان با اشاره به گاز دار شدن شهرک های صنعتی جنوب کرمان گفت: با تامین گاز، کارخانه آهک طی یک سال آینده به بهره برداری می‌رسد. 

مسلم مروجی فرد از برگزاری جلسه با مدیرعامل شرکت گاز استان و رفع مشکل گاز رسانی به شهرک صنعتی جیرفت و کارخانه آهک خبر داد.

وی افزود: در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب( مدظله العال به عنوان سال  جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است، اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان نیز با وجود معادن آهک در منطقه با پیگیری و رایزنی انجام شده با سرمایه گذاران، مجوز کارخانه آهک در جیرفت را صادر کرده است تا اهداف نامگذاری سال را با افزایش تولید از طریق مشارکت مردم و سرمایه گذاران جامه عمل بپوشاند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با اشاره روند صدور مجوز و واگذاری زمین برای اجرای این طرح، بیان کرد: پس از صدور مجوز از سوی اداره کل صمت جنوب کرمان، واگذاری زمین محل اجرای طرح از طریق کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان انجام شد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح نیازمند احداث خط لوله گاز بود، بیان کرد: در جلسه‌ای با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان، مقرر شد با حمایت و همکاری شرکت گاز استان کرمان، طی ۲ هفته آینده خط لوله گاز تا محل کارخانه آهک احداث شود.

مروجی فرد بیان کرد: موضوع تامین گاز شهرک‌های صنعتی جنوب استان کرمان نیز از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود که شرکت گاز استان کرمان و مدیرعامل شرکت شهرک‌های استان کرمان نیز برای این موضوع قول مساعد دادند. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.