سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاروان اربعینی تماشاخانه سیار کانون در قم برپا شد

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از جمعه ۲ شهریور تا ۴ شهریور ۱۴۰۳ در استان قم به اجرای برنامه‌های فرهنگی می‌پردازد.

شهرزاد حدادپور  با اشاره به برنامه‌های کاروان اربعینی کانون پرورش فکری گفت: تماشاخانه سیار کانون با حضور در استان قم با اجرای دو نمایش «بیرق سرخ» به کارگردانی صادق کیانی‌مقدم و «تعزیه با طمع خمپاره» به کارگردانی محمدرضا بابایی از ۲ شهریور تا ۴ شهریور ۱۴۰۳ به اجرای برنامه می‌پردازد.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم افزود: علاوه بر اجرای نمایش‌های آیینی ویژه اربعین، برنامه‌های فرهنگی هنری از جمله قصه‌گویی، نقالی، پرده‌خوانی، مسابقه، معرفی کتاب و دل‌نوشته‌های حسینی ویژه کودکان و نوجوانان از دیگر برنامه‌های تماشاخانه‌های سیار است.

وی ادامه داد: تماشاخانه سیار کانون از صبح جمعه ۲ شهریور از روستای قمرود کار خود را آغاز خواهد کرد و پس از آن در ساعت ۱۹:۳۰ در محله پردیسان قم حاضر می‌شود.

حدادپور درباره بقیه برنامه‌های اربعینی کانون بیان کرد: این تماشاخانه که تا ۴ شهریور در این استان حضور دارد، در ادامه‌ی اجرا‌های خود شنبه ۳ شهریور از ساعت ۹ تا ۱۲ در روستای ورجان به فعالیت فرهنگی می‌پردازد و از ساعت ۱۷ مهمان کودکان و نوجوانان شهرک امام حسن شهر قم است.

وی ابراز کرد: یک‌شنبه ۴ شهریور نیز بنا بر رسم این چند روز صبح را در کنار مردم حسینی شهرستان جعفریه خواهد بود و عصر روز اربعین در عمود ۱۰۲ بلوار پیامبر اعظم از مهمانان جامانده از خاک عراق پذیرایی و به کودکان و نوجوانان خدمت‌رسانی می‌کند. 

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم در پایان اظهار داشت: تماشاخانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هر ساله با حضور در مرز‌های ورودی کربلای معلی و عتبات عالیات، برنامه‌های فرهنگی برای بچه‌های حاضر در پیاده روی اجرا می‌کردند، اما امسال بنابر تصمیم ستاد اربعین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تماشاخانه‌های سیار کانون با حضور در استان‌ها، ویژه‌برنامه‌های فرهنگی هنری خود را برای کودکان و نوجوانان جامانده از اربعین اجرا می‌کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.