سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام ۳۱۳ خادم قمی برای نظافت به کربلای معلی

۳۱۳ خادم در قالب هیئت خدام الحسین (ع) برای نظافت و پاکیزگی اطراف حرم مطهر سیدالشهداء (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) در ایام اربعین، عازم کربلا شدند.

همایش تبیینی توجیهی خدام الحسین (ع) عصر امروز با حضور ۳۱۳ نفر از مبلغان، خادمان مساجد، مداحان، فعالان فرهنگی و... استان قم در سالن همایش‌های مجتمع فرهنگی فاطمه الزهرا (س) برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی شعبان زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم در این مراسم، بر آثار و برکات سفر معنوی اربعین در حوزه‌های فردی و اجتماعی اشاره کرد و به بیان نکاتی در خصوص روش‌های استفاده تبلیغی و تبیینی از فرصت به وجود آمده برای خادمان در کربلای معلی پرداخت.

خدام الحسین (ع) پس از این مراسم برای سومین سال متوالی عازم شهر کربلا در کشور عراق شدند و به مدت ۱۰ روز وظیفه نظافت و پاکیزگی محیط اطراف حرم مطهر سیدالشهداء (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) را به عهده خواهند داشت.

همچنین جهاد تبیین برای زائران با پاسخ‌گویی به شبهات و موضوعات روز از دیگر فعالیت‌های فرهنگی اعضای هیئت خدام الحسین (ع) در این ایام است.

گفتنی است شست‌وشو، غبارروبی و عطرافشانی بین‌الحرمین الشریفین ۲ روز پس از اربعین، پایان بخش خدمت‌گزاری این دلدادگان حسینی خواهد بود.

اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم نیز با تامین ایاب و ذهاب، سازماندهی و ایجاد هماهنگی‌های لازم در خصوص ثبت‌نام، اسکان و پذیرایی در شهر کربلا، به حمایت و پشتیبانی از این خادمان حسینی می‌پردازد.

برچسب ها: اربعین ، کربلا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.