سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جابجایی زوار اربعین با استفاده از ۲۳۰ دستگاه اتوبوس در مرز چذابه

مسئول عملیات قرارگاه حمل ونقل مرزی اربعین در مرز چذابه گفت: ۲۳۰ دستگاه اتوبوس از شهرهای اهواز، مشهد، ملار و دزفول در مرز چذابه فعالیت می‌کنند.

امیر آهن جان مسئول عملیات قرارگاه حمل ونقل مرزی اربعین در مرز چذابه شامگاه شنبه در مرز چذابه با اشاره به برگزاری جلسات و برنامه‌ریزی در سازمان اتوبوسرانی اهواز برای جابجایی زائران در مرز چذابه، گفت: در این تعداد ۴۰ دستگاه اتوبوس از نقطه صفر مرزی تا شهر العماره در حدود ۸۰ کیلومتر و ۱۹۰ دستگاه دیگر نیز در پنج خطوط متفاوت جابجایی زوار اربعین را به عهده دارند.

او افزود: امسال برای اولین بار پمپ گازوئیل سیار ۳۰ هزار لیتری نیز برای سوخت شبانه اتوبوس‌ها در مرز چذابه مستقر شده و اتوبوس‌ها دیگر نیاز به طی مسافت به سمت بستان ندارند.

آقای آهن جان ادامه داد: حوزه فنی و اجرایی در مرز چذابه در کنار ما هستند و کار تعمیرات و نظافت را به صورت منظم و مستمر انجام می‌شود.

مسئول عملیات قرارگاه حمل و نقل مرزی اربعین حسینی تاکید کرد: از آنجایی که حوزه حمل و نقل در اربعین بسیار با اهمیت است و با توجه به گرما و درجه دمای بالا در مرز چذابه از تعداد ۲۵ ون که در اختیار اتوبوسرانی اهواز است نیز جهت انتقال زوار اربعین حسینی در بین شکست خطوط استفاده می‌شود.

این مقام مسئول ضمن قدردانی از رانندگان اتوبوسرانی اهواز و درخواست اکثر آنها برای حضور و خدمت‌رسانی در مرز چذابه گفت: اسکان کمپ، بهداشت و تغذیه رانندگان برنامه‌ریزی شده‌است.

آهن جان یادآور شد: اکنون آمادگی بالای برای خدمت‌رسانی به زوار اربعین داریم و تا یک هفته پس از اربعین نیز، در مرز مستقر هستیم و جای نگرانی برای تردد زوار نیست و در صورت نیاز برای افزایش اتوبوس، فراخوان می دهیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.