سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان از مسابقات بدمینتون دسته دو کشور میزبانی می‌کند

رئیس هیات بدمینتون زنجان گفت: این استان از مرحله نهایی مسابقات لیگ بدمینتون دسته دو باشگاه‌های کشور میزبانی می‌کند.

غلامرضا باقری روز شنبه با بیان اینکه زنجان از مسابقات بدمینتون دسته دو کشور میزبانی می‌کند گفت: مسابقات لیگ دسته دو بدمینتون کشور بانوان و آقایان با حضور چهار تیم از سراسر کشور به میزبانی شهرستان زنجان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: تیم های شرکت کننده در این رقابتها روزهای ۲۹ و ۳۰ مردادماه در بخش بانوان و روزهای ۳۱ مرداد و یک شهریور در بخش آقایان در سالن تخصصی شهید دستغیب مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد به مصاف هم خواهند رفت.

باقری افزود:پیش از این نیز مسابقات لیگ دسته دو بدمینتون کشور در بخش آقایان با حضور ۱۲ تیم از سراسر کشور به میزبانی زنجان طی روزهای چهارم و پنجم مردادماه در زنجان برگزار شد که نقش موثری در رشد و توسعه این رشته و شناسایی استعدادهای این رشته در استان داشت.

وی با اشاره به افتخارات ورزشی کسب شده در این رشته،‌ گفت: تیم ملی بدمینتون نوجوانان ایران امسال برای سومین دوره پیاپی با سرمربیگری من توانست مقتدرانه قهرمان مسابقات آسیای میانه شود.

باقری افزود: این افتخارات در سایه توجه به ورزش رده های پایه،‌ برگزاری منظم اردوها و استعدادیابی به دست آمده است که باید در سطح استان زنجان نیز تداوم یابد.

این مسئول در ادامه با اشاره به اعزام تیم‌های آقایان و بانوان بدمینتون استان به مسابقات رنکینگ کشوری سطح ۲، گفت: این مسابقات در ۲ بخش یک نفره و ۲ نفره برگزار شد و امیدواریم شاهد درخشش ورزشکاران استان در رقابت های آتی باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.