سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۳۲ هزار میلیارد تومان اعتبار به طرحهای عمرانی شهرداری‌های اصفهان

استاندار اصفهان گفت: ۳۲ هزار میلیارد تومان اعتبار در زمان دولت سیزدهم به طرحهای عمرانی شهرداری‌های استان اختصاص داده شد.

استاندار اصفهان در اجلاس شورای اسلامی استان با اشاره به روند متفاوت خدمت‌رسانی دولت سیزدهم نسبت به گذشته گفت:  این بودجه به منظور تکمیل و تجهیز دهیاری‌ها و شهرداری‌های استان تخصیص یافت.

 سیدرضا مرتضوی افزود: افزایش سه برابری واگذاری ماشین‌آلات به شهرداری‌ها، واگذاری۶۵۰ دستگاه ماشین‌آلات عمرانی، خدماتی و حمل و نقل عمومی به دهیاری‌ها و شهرداری‌ها، افزایش پنج برابری اعتبارات ارزش افزوده به شهرداری‌های استان از دیگر اقدامات دولت سیزدهم در سه سال زمان فعالیت خود بود.

استاندار اصفهان ادامه داد: همچنین ارتقاء رتبه ۴۰ شهرداری استان، تخصیص بیش از ۶۰ هزار تُن قیر یارانه‌ای به شهرداری‌ها، بهسازی و روکش آسفالت۷۳۰ کیلومتر راه روستایی، واگذاری ۳۱۳ دستگاه ماشین آلات عمرانی و خدماتی به دهیاری ها، دسترسی بیش از ۱۴ هزار خانواده روستایی به اینترنت پرسرعت، اعطای بیش از ۲ هزار فقره وام مقاوم‌سازی منازل روستایی و صد‌ها مورد دیگر، نماد خدمت‌رسانی بی‌وقفه دولت سیزدهم در این خطه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در سه سال گذشته تلاش شد تا در قالب ارتباط مستمر با شهرستان‌های استان مسائل چالش برانگیز مردم پیگیری شود و در همین راستا سفر اعضای شورای اداری استان به شهرستان‌ها را برنامه‌ریزی و اجرا کردیم.

استاندار اصفهان در باره تحقق مصوبات این سفر‌ها اضافه کرد: بیش از ۷۰ درصد از مصوبات سفر‌های شهرستانی تحقق یافته است و درصددیم تا سایر مصوبات نیز عملیاتی و اجرا شود.

مرتضوی با اشاره به سفر هفته اخیر خود به بادرود خاطرنشان کرد: شهردار بادرود در این سفر تقاضای ۳۰۰ تُن قیر داشت تا عملیات بهسازی یکی از شریان‌های این شهر را آغاز کند و در کمتر از نیم روز با مساعدت وزیران مربوطه، این خواسته محقق شد و این گویای رویکرد دولت سیزدهم است.

وی تأکید کرد: در دولت سیزدهم میان استانداران و رئیس جمهور و وزیران فاصله‌ای نبود و همین موضوع باعث شد تا اموری که حتی امیدی به رفع آنها نبود در زمان این دولت محقق شود.

مرتضوی ادامه داد: شهید جمهور آیت الله رئیسی طرحهایی را که از دوره‌های گذشته آغاز شده، اما بلاتکلیف مانده بود، شناسایی و به چرخه خدمت وارد کرد و تا آخرین لحظات نیز دست از تلاش برای خدمت رسانی به مردم برنداشت و ما این مهم را از ایشان آموختیم که کوچکترین فرصت را برای گشودن گره‌ای از مشکلات مردم غنیمت شمریم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.