سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده موافق کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم:

به انتخاب رئیس‌جمهور برای وزارت بهداشت اعتماد کنید

نماینده مردم ساری در مجلس گفت: رئیس جمهور چندین دوره نماینده مجلس و عضو سابق وزارت بهداشت بوده و همیشه دغدغه ایشان سلامت مردم بوده است.

عالیه زمانی کیاسری نماینده مردم ساری در موافقت با کلیات برنامه‌های وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم گفت: تعهد حرفه‌ای به مردم و به امامین انقلاب داشتن یعنی شرافت و انسانیت برای تعالی جامعه همچنین معرفی بانوی مدیر، متخصص و با تجربه برای وزارت زیرساختی راه اوج توانمندی و اعتماد به‌ویژه برای زنان ایران زمین است.

او افزود: رئیس جمهور بیش از چهار دوره نماینده مجلس و ناظر مقتدر بر اجرای برنامه‌های دولتمردان بوده همچنین عضو سابق وزارت بهداشت بوده و همیشه دغدغه ایشان سلامت مردم بوده است.

زمانی گفت: به انتخاب رئیس‌جمهور برای وزارت بهداشت اعتماد کنید؛ به رزمنده دفاع مقدس که از سال ۶۷ افتخار شاگردی آقای پزشکیان را داشتم باید بگویم تدین و ولایتمداری و اقتدار جزو لاینفک شخصیت علمی پزشکیان است. به اعتماد رئیس‌جمهوری که ذوب در رهبری و قائل به برنامه هفتم است اعتماد کنید. 

نماینده مردم ساری گفت: رئیس‌جمهور صادق، دست یاری به سوی ما برداشته و ما نمایندگان مجلس با رای اعتماد به کابینه برای وفاق ملی گام برداریم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.