سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هاشمی‌نیا نماینده موافق کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم:

پزشکیان سعی دارد از همه ظرفیت‌ها برای حل مسائل کشور استفاده کند

نماینده مردم خرم آباد گفت: رئیس جمهور نشان داد که سعی دارد از همه ظرفیت‌ها برای حل امور کشور استفاده کند لذا از پیش داوری و قضاوت عجولانه باید بپرهیزیم.

هادی هاشمی‌نیا نماینده مردم خرم آباد در موافقت با کلیات برنامه‌های وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم در صحن علنی مجلس اظهار کرد: منش و رفتار رئیس جمهور محترم در شعار‌های انتخاباتی و رویکرد‌ها نشان می‌دهد که او صادق منصف و عادل است و ما به دنبال حلقه مفقوده‌ای می‌گردیم که با وفاق ملی آن را به هم پیوند بزنیم. 

وی ادامه داد: ما نمایندگان مردم تلاش می‌کنیم که مشکلات کشور حل و فصل شود. آقای رئیس جمهور گشایشی نو در سیاست کشور بنا نهاد که در کابینه‌های قبلی این طریق و روش وجود نداشت و ما باید این امر را مبارک بدانیم. 

هاشمی‌نیا تاکید کرد: اکنون یک اتحادی بین مجلس و دولت برای وفاق ملی شکل گرفته که باید آن را به فال نیک بگیریم. رئیس جمهور منتخب به تاسی از مولا علی علیه السلام در پی رضایت خدا و خلق خدا است و ما باید تلاش کنیم که موفق شود چرا که موفقیت ایشان موفقیت ملت بزرگ ایران است. 

نماینده مردم خرم آباد گفت: رئیس جمهور نشان داده است که سعی دارد از همه ظرفیت‌ها برای حل امور کشور استفاده کند لذا از پیش داوری و قضاوت عجولانه باید بپرهیزیم. ما نباید کاسه داغ‌تر از آش باشیم مگر رهبر معظم انقلاب نفرمودند که دولت را همراهی کنیم؟ کسانی که معرفی شده‌اند حتماً شاخصه‌ها و توانمندی‌هایی دارند که می‌توانند مشکلات را حل کنند. 

وی ادامه داد: معرفی یک بانو برای وزارتخانه‌ای مهم نشان می‌دهد که رئیس جمهور به توانایی زنان کشور باور دارد. آقای پاک نژاد از دل وزارت نفت آمده و می‌تواند ناترازی‌های این حوزه را رفع کند. همچنین کاظمی از بدنه آموزش و پرورش است و با دغدغه‌های این حوزه به خوبی آشنایی دارد. همچنین آقای همتی در اقتصاد بسیار خبره است و باید اجازه داد که او شورای هماهنگی اقتصادی را فعال و ارزش پول ملی را ارتقا دهد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.