سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عباس پور موافق وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم:

صداقت پزشکیان دلیلی برای دفاع نمایندگان از وی است

نماینده بوئین‌زهرا گفت: صداقت آقای پزشکیان موجب می‌شود تا همه نمایندگان از وی دفاع کنند.

روح الله عباس پور نماینده بوئین‌زهرا و نماینده موافق کلیات برنامه‌های وزرای پیشنهادی دولت گفت: قاطبه نمایندگان آماده بودند از جناب دکتر پزشکیان به دلیل صداقتشان و دفاع کنند، در روز تحلیفشان در زمان صحبت هایشان وقتی به صحبت‌های درباره فلسطین رسیدند شهید هنیه به شدت برای ایشان دست می‌زدند.

وی افزود: از جهت گیری‌های انقلاب آقای پزشکیان بسیار ممنون هستم. بزرگترین حوادث در این کشور اگر به موفقیت رسیده تنها با وحدت و وفاق بوده است. اگر در دفاع مقدس در مقابل استکبار جهانی به پیروزی رسیدیم به برکت وفاق و هم افزایی بوده، امروز پس از سال‌ها کابینه‌ای را داریم که از همه جریان های فکری استفاده شده است. نماینده‌ها زمانی وفاق ملی شکل می‌گیرد که ما مجلسی‌ها نیز تن به وفاق ملی دهیم و ما هم جریانی و سیاسی فکر نکنیم و اگر خدایی نکرده ما برخی‌ها را بپذیرفتیم و برخی‌ها را نپذیرفتیم وفاق ملی را آسیب می‌رسانیم. همه اشاره کردند به برنامه دکتر پزشکیان، خوب نیست که همه از پنجره اقتصادی برنامه را دیدند و باید موضوعات فرهنگی،  بهداشت  ود رمان و سایر موارد را نیز در برنامه‌ها ببینیم.

وی ادامه داد: امروز باید درباره موضوع وزارت دفاع و امیرنصیرزاده هم توجه داشته باشیم و خوشبختانه امروز اگر آقای پزشکیان می‌گوید برنامه هفتم برنامه من است یک فرصت برای مجلس است. رسالت مجلس ریل گذاری و حرکت دولت قدم برداشتن در این ریل است. برنامه دولت تنها پزشکیان نیست و دولت ۱۹ وزارت خانه دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.